Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
http://dspace.pdpu.edu.ua/handle/123456789/12234
Назва: | Порівняльний аналіз розвитку операцій візуального та вербального мислення в підлітків, що навчаються за різним профілем |
Автори: | Чабанюк, Г. Ф. |
Ключові слова: | візуальне мислення профільне навчання вербальне мислення |
Дата публікації: | 2010 |
Видавництво: | Державний заклад «Південноукраїнський національний педагогічний університет імені К. Д. Ушинського» |
Бібліографічний опис: | Чабанюк Г. Ф. Порівняльний аналіз розвитку операцій візуального та вербального мислення в підлітків, що навчаються за різним профілем / Г. Ф. Чабанюк // Наука і освіта : наук. - практ. журнал. – 2010. – №10. – C. 107-111. |
Короткий огляд (реферат): | У статті розкриваються особливості розвитку операцій візуального й вербального мислення, у підлітків, які навчаються в різних профільних класах. The article presents some peculiarities of development of operations of visual and verbal thinking of teenagers studying in different specializations. |
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): | http://dspace.pdpu.edu.ua/handle/123456789/12234 |
Розташовується у зібраннях: | 2010 |
Файли цього матеріалу:
Файл | Опис | Розмір | Формат | |
---|---|---|---|---|
Chabanyuk.pdf | 93.89 kB | Adobe PDF | Переглянути/Відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.