Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
                
    
    http://dspace.pdpu.edu.ua/handle/123456789/12179| Назва: | Формування дошкільника як мовної особистості засобами синонімії | 
| Автори: | Мулик, І. О. | 
| Ключові слова: | лексичний розвиток активний і пасивний запас слів лексична синонімія синоніми словник синонімів для дошкільників  | 
| Дата публікації: | 2013 | 
| Видавництво: | Державний заклад «Південноукраїнський національний педагогічний університет імені К. Д. Ушинського» | 
| Бібліографічний опис: | Мулик І. О. Формування дошкільника як мовної особистості засобами синонімії / І. О. Мулик // Наука і освіта : наук. - практ. журнал. – 2013. – №3. – C. 114-117. | 
| Короткий огляд (реферат): | У статті представлено роль синонімів в мовленнєво-мовному розвитку дітей дошкільного віку. Показано психолого-педагогічні і лінгвометодичні підходи до використання синонімів в роботі з розвитку мовлення дітей. | 
| URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): | http://dspace.pdpu.edu.ua/handle/123456789/12179 | 
| Розташовується у зібраннях: | 2013 | 
Файли цього матеріалу:
| Файл | Опис | Розмір | Формат | |
|---|---|---|---|---|
| Mulyk.pdf | 384.84 kB | Adobe PDF | Переглянути/Відкрити | 
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.