Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
http://dspace.pdpu.edu.ua/handle/123456789/12152
Назва: | Психологічні умови корекції емоційно-деструктивної поведінки дітей молодшого шкільного віку |
Інші назви: | Psychological conditions for the correction of emotionally destructive behavior of children of primary school age |
Автори: | Яцишина, Анастасія Миколаївна Yatsishina, Anastasiia Mykolaivna |
Ключові слова: | деструкція деструктивна поведінка емоційно-деструктивна поведінка гіперактивність корекція destruction destructive behavior emotionally destructive behavior hyperactivity correction |
Дата публікації: | 2021 |
Видавництво: | Державний заклад «Південноукраїнський національний університет імені К. Д. Ушинського» |
Бібліографічний опис: | Яцишина А. М. Психологічні умови корекції емоційно-деструктивної поведінки дітей молодшого шкільного віку : дис. … канд. псих. наук : 19.00.07 / А. М. Яцишина. – Одеса, 2021. – 248 с. |
Короткий огляд (реферат): | У дисертаційній роботі представлено теоретико-емпіричний аналіз емоційно-деструктивної поведінки дітей молодшого шкільного віку, що розглядається як процес неадекватних руйнівних дій, спрямованих на ускладнення взаємодії особистості на початкових етапах онтогенезу з соціальним оточенням. Розроблено структурну модель емоційно-деструктивної поведінки дітей молодшого шкільного віку, що відображає сукупність критеріальних характеристик (когнітивний, рефлексивний, комунікативний, поведінковий), які у поєднанні своїх показників визначають виникнення, протікання та розвиток специфічних особливостей емоційно-деструктивної поведінки дітей молодшого шкільного віку. Розроблено (у співавторстві) комплекс діагностичного інструментарію: «Методика визначення рівня прояву емоційно-деструктивної поведінки» та «Методика визначення прояву гіперактивністі», результати апробації яких показали високу надійність та валідність, що дозволяє використовувати їх в дослідницьких та практичних цілях. The dissertation work presents a theoretical and empirical analysis of the emotional and destructive behavior of children of primary school age, which is considered as a process of inadequate destructive actions aimed at complicating the interaction of the individual at the initial stages of ontogenesis with the social environment. A structural model of emotional-destructive behavior of primary school children has been developed, reflecting a set of criterion characteristics (cognitive, reflexive, communicative, behavioral), which, in combination of their indicators, determine the occurrence, course and development of specific features of emotional-destructive behavior of primary school children. A complex of diagnostic tools was developed (in co-authorship): «Method for determining the level of manifestation of emotional-destructive behavior» and «Method for determining the manifestation of hyperactivity», the results of testing showed high reliability and validity, which allows them to be used for research and practical purposes. |
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): | http://dspace.pdpu.edu.ua/handle/123456789/12152 |
Розташовується у зібраннях: | Дисертації |
Файли цього матеріалу:
Файл | Опис | Розмір | Формат | |
---|---|---|---|---|
Yatsishina_2021.pdf | 989.29 kB | Adobe PDF | Переглянути/Відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.