Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
http://dspace.pdpu.edu.ua/handle/123456789/12144
Назва: | Психологічні засади кіберадикцій в підлітковому та юнацькому віці |
Інші назви: | Psychological grounds of cyber-addictions in adolescence and youth |
Автори: | Асєєва, Юлія Олександрівна Asieieva, Yuliia Oleksandrivna |
Ключові слова: | адикція кіберадикція підлітковий та юнацький вік віртуалізація самосвідомості розвиток кіберадикції Я-концепція віртуальне Я віртуальна Я-концепція профілактика та психокорекція кіберадикцій addictions cyber-addiction adolescence and adolescence virtualization of self-consciousness development of cyber-addiction I-concept virtual-I virtual self-concept prevention and psychocorrection of cyber-addictions |
Дата публікації: | 2021 |
Видавництво: | Державний заклад «Південноукраїнський національний університет імені К. Д. Ушинського» |
Бібліографічний опис: | Асєєва Ю.О. Психологічні засади кіберадикцій в підлітковому та юнацькому віці : дис. … док. псих. наук : 19.00.07 / Ю. О. Асєєва. – Одеса, 2021. – 532 с. |
Короткий огляд (реферат): | Дисертацію присвячено вивченню психологічних засад кіберадикцій в підлітковому та юнацькому віці. На підставі вивчення теоретико-методологічних засад психологічного пізнання віртуального простору, особливостей кіберзалежності й індивідуально-психологічних характеристик, психічних станів, особливостей внутрішньо-сімейних стосунків кіберадиктів та з використанням принципів системного, суб’єктно-діяльнісного, особистісно зорієнтованого підходів побудовано та емпірично апробовано структурно-динамічну модель розвитку та подолання кіберадикцій в підлітковому та юнацькому віці, розроблено психолого-педагогічні рекомендації щодо профілактики кіберадикцій для психологів та соціальних працівників освітніх закладів України. Thesis is devoted to the study of psychological bases of cyber-addiction in adolescence and adolescence. Based on the study of theoretical and methodological principles of psychological cognition of virtual space, features of cyber dependence and individual psychological characteristics, mental states, features of intrafamily relations of cyber addictions and using the principles of systemic, subject-activity, personality-oriented approaches built and empirically, dynamic model of development and overcoming of cyber-addictions in adolescence and adolescence, developed psychological and pedagogical recommendations for the prevention of cyber-addictions for psychologists and social workers of educational institutions of Ukraine. |
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): | http://dspace.pdpu.edu.ua/handle/123456789/12144 |
Розташовується у зібраннях: | Дисертації |
Файли цього матеріалу:
Файл | Опис | Розмір | Формат | |
---|---|---|---|---|
AsieievaYu.O.2021_dis.pdf | 2.29 MB | Adobe PDF | Переглянути/Відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.