Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
http://dspace.pdpu.edu.ua/handle/123456789/12115
Назва: | Організаційно-педагогічні характеристики процесу формування валеологічної компетентності студентів технічних університетів |
Інші назви: | Organizational and pedagogical characteristics of forming valeologiсal competence of students of technical universities |
Автори: | Жалій, Р. В. |
Ключові слова: | valeological competence physical education mass sports professionally-applied physical training валеологічна компетентність фізична культура масовий спорт професійно-прикладна фізична підготовка |
Дата публікації: | 2014 |
Видавництво: | Державний заклад «Південноукраїнський національний педагогічний університет імені К. Д. Ушинського» |
Бібліографічний опис: | Жалій Р. В. Організаційно-педагогічні характеристики процесу формування валеологічної компетентності студентів технічних університетів / Р. В. Жалій // Наука і освіта. - 2014. - № 4. - С. 60-64. |
Короткий огляд (реферат): | У статті висвітлюються організаційно-педагогічні характеристики процесу формування валеологічної компетентності студентів технічних ВНЗ України через розгляд особливостей професійно-прикладної фізич ної підготовки на основі аналізу «Положення про організацію фізичного виховання і масового спорту у вищих навчальних закладах». The article highlights the organizational and pedagogical characteristics of the process of valeologiсal competence of students of technical colleges formation across the peculiarities of the Ukrainian professionally-applied physical training on the basis of the analysis of the «Regulations on the organization of physical education and mass sports in higher education». Тhe solution of this problem will allow determining the optimum ways, forms, methods and means of creating a culture of health protection, sustainable needs in physical development, a high level of physical culture of a young man. This is possible by providing the theoretical justification of these aspects for the implementation of such objectives in the course of professionally-applied physical training in physical education classes in schools, extracurri cular sectional studies, retraining. It was determined that the main organizational and pedagogical characteristics of the process of formation of valeological competence of students of technical universities is professionally-applied physical training, which is conducted in academic and extra-curricular time, the content of which is regulated by the approved programs of physical education. |
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): | http://dspace.pdpu.edu.ua/handle/123456789/12115 |
Розташовується у зібраннях: | 2014 |
Файли цього матеріалу:
Файл | Опис | Розмір | Формат | |
---|---|---|---|---|
Zhalii.pdf | 437.21 kB | Adobe PDF | Переглянути/Відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.