Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
http://dspace.pdpu.edu.ua/handle/123456789/11777
Назва: | Концептуальні засади розробки моделі продуктивного моніторингу професійної підготовки майбутніх викладачів вищих технічних навчальних закладів |
Інші назви: | Conceptual bases of development of model of productive monitoring of professional training of future teachers of higher technical educational institutions |
Автори: | Єрмакова, Світлана Станіславівна Yermakova, Svitlana Stanislavivna |
Ключові слова: | професійна підготовка майбутніх викладачів вищих технічних навчальних закладів моніторинг професійної підготовки professional training of future teachers of higher technical educational institutions training monitoring |
Дата публікації: | 2011 |
Видавництво: | Державний заклад «Південноукраїнський національний педагогічний університет імені К. Д. Ушинського» |
Бібліографічний опис: | Єрмакова С. С. Концептуальні засади розробки моделі продуктивного моніторингу професійної підготовки майбутніх викладачів вищих технічних навчальних закладів / С. С. Єрмакова // Наука і освіта : наук.-практ. журнал. – 2011. – №8. – С. 52-56. |
Короткий огляд (реферат): | У статті розкрито концептуальні засади розробки моделі продуктивного моніторингу професійної підготовки майбутніх викладачів вищих технічних навчальних закладів, сутність моделі професійної підготовки майбутніх викладачів вищих технічних навчальних закладів. The article reveals the conceptual principles of developing a model of productive monitoring of professional training of future teachers of higher technical educational institutions, the essence of the model of professional training of future teachers of higher technical educational institutions |
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): | http://dspace.pdpu.edu.ua/handle/123456789/11777 |
Розташовується у зібраннях: | 2011 |
Файли цього матеріалу:
Файл | Опис | Розмір | Формат | |
---|---|---|---|---|
Yermakova S. S. 2011.pdf | 137.67 kB | Adobe PDF | Переглянути/Відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.