Please use this identifier to cite or link to this item:
http://dspace.pdpu.edu.ua/handle/123456789/11728
Title: | Основні теорії сприймання в психолого – педагогічній літературі |
Other Titles: | Basic theories of perception in psychological - pedagogical literature |
Authors: | Рабаджи, К. Rabadzhy, K. |
Keywords: | сприймання в психолого – педагогічній літературі діти молодшого шкільного віку сприймання пізнавальна сфера дитини perception in the psychological - pedagogical literature perception діти молодшого шкільного віку cognitive sphere of the child |
Issue Date: | 2021 |
Publisher: | Державний заклад «Південноукраїнський національний університет імені К. Д. Ушинського» |
Citation: | Рабаджи К. С. Основні теорії сприймання в психолого – педагогічній літературі / К.С. Рабаджи // Матеріали XХVІІ наукової конференції здобувачів вищої освіти «Історичний досвід і сучасність»: доповіді / відп. ред. В. М. Букач. – Одеса : ПНПУ ім. К. Д. Ушинського. – 2021. – Вип. 40. – С. 34-36. |
Abstract: | Людина приходячи в цей світ, одразу починає проходити такий процес як соціалізація. Нема людини – нема суспільства. І, аби дитина могла в повній мірі ввійти в світ, який її оточує, в цьому їй допомагає саме психіка. Психіка проявляє себе в різних станах: стійкий інтерес,творчий підйом, переконаність, сумнів, апатія, пригнічення; властивостях особистості: направленість, темперамент, характер, здатність; процесах: емоційно-вольових – почуття, воля; пізнавальних - відчуття, сприймання, пам'ять, мислення, уява, увага й мова. Кожний з цих процесів відіграє свою важливу роль у формуванні дитини. Coming into this world, a person immediately begins to go through such a process as socialization. No man - no society. And in order for a child to be able to fully enter the world around him, the psyche helps him in this. The psyche manifests itself in different states: persistent interest, creativity, conviction, doubt, apathy, depression; personality traits: orientation, temperament, character, ability; processes: emotional and volitional - feelings, will; cognitive - sensation, perception, memory, thinking, imagination, attention and speech. Each of these processes plays an important role in shaping the child. |
URI: | http://dspace.pdpu.edu.ua/handle/123456789/11728 |
Appears in Collections: | Випуск 40 |
Files in This Item:
File | Description | Size | Format | |
---|---|---|---|---|
Rabadzhy K. 2021.pdf | 121.92 kB | Adobe PDF | View/Open |
Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.