Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
http://dspace.pdpu.edu.ua/handle/123456789/11728
Повний запис метаданих
Поле DC | Значення | Мова |
---|---|---|
dc.contributor.author | Рабаджи, К. | - |
dc.contributor.author | Rabadzhy, K. | - |
dc.date.accessioned | 2021-06-07T11:42:09Z | - |
dc.date.available | 2021-06-07T11:42:09Z | - |
dc.date.issued | 2021 | - |
dc.identifier.citation | Рабаджи К. С. Основні теорії сприймання в психолого – педагогічній літературі / К.С. Рабаджи // Матеріали XХVІІ наукової конференції здобувачів вищої освіти «Історичний досвід і сучасність»: доповіді / відп. ред. В. М. Букач. – Одеса : ПНПУ ім. К. Д. Ушинського. – 2021. – Вип. 40. – С. 34-36. | uk |
dc.identifier.uri | http://dspace.pdpu.edu.ua/handle/123456789/11728 | - |
dc.description.abstract | Людина приходячи в цей світ, одразу починає проходити такий процес як соціалізація. Нема людини – нема суспільства. І, аби дитина могла в повній мірі ввійти в світ, який її оточує, в цьому їй допомагає саме психіка. Психіка проявляє себе в різних станах: стійкий інтерес,творчий підйом, переконаність, сумнів, апатія, пригнічення; властивостях особистості: направленість, темперамент, характер, здатність; процесах: емоційно-вольових – почуття, воля; пізнавальних - відчуття, сприймання, пам'ять, мислення, уява, увага й мова. Кожний з цих процесів відіграє свою важливу роль у формуванні дитини. Coming into this world, a person immediately begins to go through such a process as socialization. No man - no society. And in order for a child to be able to fully enter the world around him, the psyche helps him in this. The psyche manifests itself in different states: persistent interest, creativity, conviction, doubt, apathy, depression; personality traits: orientation, temperament, character, ability; processes: emotional and volitional - feelings, will; cognitive - sensation, perception, memory, thinking, imagination, attention and speech. Each of these processes plays an important role in shaping the child. | uk |
dc.language.iso | other | uk |
dc.publisher | Державний заклад «Південноукраїнський національний університет імені К. Д. Ушинського» | uk |
dc.subject | сприймання в психолого – педагогічній літературі | uk |
dc.subject | діти молодшого шкільного віку | uk |
dc.subject | сприймання | uk |
dc.subject | пізнавальна сфера дитини | uk |
dc.subject | perception in the psychological - pedagogical literature | uk |
dc.subject | perception | uk |
dc.subject | діти молодшого шкільного віку | uk |
dc.subject | cognitive sphere of the child | uk |
dc.title | Основні теорії сприймання в психолого – педагогічній літературі | uk |
dc.title.alternative | Basic theories of perception in psychological - pedagogical literature | uk |
dc.type | Article | uk |
Розташовується у зібраннях: | Випуск 40 |
Файли цього матеріалу:
Файл | Опис | Розмір | Формат | |
---|---|---|---|---|
Rabadzhy K. 2021.pdf | 121.92 kB | Adobe PDF | Переглянути/Відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.