Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
                
    
    http://dspace.pdpu.edu.ua/handle/123456789/11693| Назва: | Шляхи вдосконалення методики навчання учнів доводити математичні твердження | 
| Автори: | Іванова, Світлана Володимирівна Ivanova, Svitlana Volodymyrivna  | 
| Ключові слова: | доведення у навчанні математики інтелект-карта  | 
| Дата публікації: | 2021 | 
| Видавництво: | Державний заклад «Південноукраїнський національний педагогічний університет імені К. Д. Ушинського», Одеський приватний ліцей «МРІЯ», Одеський приватний навчально-виховний комплекс «Загальноосвітня школа І ступеня з поглибленим вивченням іноземних мов – дошкільний навчальний заклад «МРІЯ» | 
| Бібліографічний опис: | Іванова С.В. Шляхи вдосконалення методики навчання учнів доводити математичні твердження / С.В. Іванова // Науково-методичні засади формування математичної компетентності здобувачів середньої освіти : монографія / ДЗ «ПНПУ ім. К. Ушинського»; за ред. К. В. Нєдялкової. - Одеса: Видавець ФОП Бойчук А. Б., 2021. – С. 102 – 113. | 
| Короткий огляд (реферат): | У останні роки спостерігається тенденція щодо зниження ролі доведень у навчанні математики. Ця тенденція з одного боку обумовлена дефіцитом навчального часу. Саме з цієї причини у класах з низьким рівнем математичної підготовки учнів переважна більшість теорем вивчається без доведення, а при розв’язуванні задач на обчислення обґрунтування окремих кроків не вважається обов’язковим. З іншого боку, серед завдань контрольних робіт, ДПА та ЗНО лише незначна частина – завдання на доведення математичних тверджень, тому формуванню в учнів умінь розв’язувати вправи на доведення не приділяється належна увага. Результатом зниження ролі доведень у навчанні математики є недостатній розвиток логічного мислення, його абстрактності, дедуктивності та евристичності у певної частини здобувачів освіти, тобто не виконується провідне завдання шкільної математичної освіти, що неприпустимо. Отже, пошук шляхів вдосконалення методики навчання учнів доводити математичні твердження у сучасних умовах – важлива проблема, вирішення якої потребує сумісних зусиль науковців, методистів і вчителів. | 
| URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): | http://dspace.pdpu.edu.ua/handle/123456789/11693 | 
| Розташовується у зібраннях: | Кафедра математики і методики її навчання | 
Файли цього матеріалу:
| Файл | Опис | Розмір | Формат | |
|---|---|---|---|---|
| Ivanova, Svitlana Volodymyrivna 2021.pdf | 854.38 kB | Adobe PDF | Переглянути/Відкрити | 
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.