Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
http://dspace.pdpu.edu.ua/handle/123456789/1167
Назва: | Педагогічні умови використання комп’ютерно-інтегрованих технологій у процесі підготовки майбутніх інженерів |
Інші назви: | Pedagogical conditions of implementing computer-integrated technologies in the process of training the future engineers |
Автори: | Лобода, Юлія Геннадіївна Loboda, Yuliya Gennadiyivna |
Ключові слова: | комп’ютерно-інтегровані технології майбутні інженери готовність підготовка педагогічні умови computer-integrated technologies future engineers readiness training pedagogical conditions |
Дата публікації: | 2010 |
Видавництво: | Південноукраїнський національний педагогічний університет імені К. Д. Ушинського |
Бібліографічний опис: | Лобода, Ю. Г. Педагогічні умови використання комп'ютерно-інтегрованих технологій у процесі підготовки майбутніх інженерів : автореф. дис. ... канд. пед. наук : 13.00.04 / Юлія Геннадіївна Лобода; наук. кер. І. М. Богданова; ДЗ "Південноукр. нац. пед. ун-т ім. К. Д. Ушинського". – Одеса, 2010. – 21 с. |
Короткий огляд (реферат): | У дисертаційному дослідженні визначено й науково обґрунтовано сутність і структуру феномена "готовність майбутніх інженерів до використання комп'ютерно-інтегрованих технологій" як мобілізаційного стану, що характеризується наявністю у їхній свідомості цілісної структури використання комп'ютерно-інтегрованих технологій у майбутній професійній діяльності та сформованою мотивацією до її здійснення, схарактеризовано її компоненти (мотиваційно-ціннісний, змістовий, операційно-діяльнісний), показники (професійна спрямованість, когнітивний, технологічний) та рівні (критичний, базовий, користувальний, проектувальний) готовності майбутніх інженерів до використання комп'ютерно-інтегрованих технологій. The essence and structure of the phenomenon “readiness of the future engineers to implement computer-integrated technologies” as a state of mobilization is characterized by the presence of a kind of an integral structure in their minds aimed at implementing computer-integrated technologies in their future professional activity and at developing motivation to achieve the result have been defined and scientifically grounded in the thesis. The components (motivating and evaluating, semantic, operational and active) of motivation have been described. The indices (professional guidance, cognitive, technological) and levels (critical, basic, consumptive, planning) of the future engineers readiness to implement computer-integrated technologies have been characterized. |
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): | http://dspace.pdpu.edu.ua/handle/123456789/1167 |
Розташовується у зібраннях: | Автореферати |
Файли цього матеріалу:
Файл | Опис | Розмір | Формат | |
---|---|---|---|---|
Loboda.pdf | 187.56 kB | Adobe PDF | Переглянути/Відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.