Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
http://dspace.pdpu.edu.ua/handle/123456789/1158
Назва: | Теоретико-методичні засади формування професійно-творчого потенціалу майбутніх вихователів дошкільних навчальних закладів |
Інші назви: | Theoretical and methodical bases of formation of professional and creative potential of future educators of preschool educational institutions |
Автори: | Листопад, Олексій Анатолійович Lystopad, Oleksii Anatoliyovych |
Ключові слова: | професійно-творчий потенціал майбутні вихователі дошкільні навчальні заклади модель формування професійно-творчого потенціалу майбутніх вихователів дошкільних навчальних закладів педагогічні умови professional and creative potential future educators preschool educational institutions model of formation of professional and creative potential of future educators of preschool educational institutions pedagogical conditions |
Дата публікації: | 2016 |
Видавництво: | Південноукраїнський національний педагогічний університет імені К. Д. Ушинського |
Бібліографічний опис: | Листопад, О. А. Теоретико-методичні засади формування професійно-творчого потенціалу майбутніх вихователів дошкільних навчальних закладів [Текст] : дис. ... д-ра пед. наук : 13.00.04 : 13.00.08 / Олексій Анатолійович Листопад; наук. консультант Е. Е. Карпова; ДЗ "Південноукр. нац. пед. ун-т ім. К. Д. Ушинського". – Одеса, 2016. – 529 с. |
Короткий огляд (реферат): | У дисертації розроблено і науково обґрунтовано концепцію формування професійно-творчого потенціалу майбутніх вихователів дошкільних навчальних закладів, що включає методологічний, теоретичний та методичний концепти. Розкрито сутність і структуру поняття «професійно-творчий потенціал майбутніх вихователів дошкільних навчальних закладів». The conception of formation of professional and creative potential of future educators of preschool educational institutions, including methodological, theoretical and methodical concepts has been developed and scientifically substantiated. The essence and structure of the concept “professional and creative potential of future educators of preschool educational institutions” have been determined. Pedagogical conditions of formation of professional and creative potential of future educators of preschool educational institutions have been identified and proved (reflection of essence and value of pedagogical creativity in the content of training of future educators of preschool educational institutions; emotional support and stimulation of students to creative manifestations in educational activity, providing an individual trajectory of mastering the ways of creative manifestations by students in their future professional activity). |
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): | http://dspace.pdpu.edu.ua/handle/123456789/1158 |
Розташовується у зібраннях: | Дисертації |
Файли цього матеріалу:
Файл | Опис | Розмір | Формат | |
---|---|---|---|---|
Листопад Олексій Анатолійович.pdf | 1.72 MB | Adobe PDF | Переглянути/Відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.