Please use this identifier to cite or link to this item:
http://dspace.pdpu.edu.ua/handle/123456789/11582
Title: | Кількісна оцінка ефективності методики навчання іноземної мови |
Other Titles: | Quantitative assessment of the effectiveness of foreign language teaching methods |
Authors: | Караєва, Тетяна Вячеславівна Karayeva, Tetyana Vyacheslavivna |
Keywords: | кількісна оцінка критерій параметр педагогічний експеримент показник фактор quantitative assessment criterion parameter pedagogical experiment indicator factor |
Issue Date: | 2011 |
Publisher: | Державний заклад «Південноукраїнський національний університет імені К. Д. Ушинського» |
Citation: | Караєва Т. В. Кількісна оцінка ефективності методики навчання іноземної мови / Т. В. Караєва // Наука і освіта : наук.-практ. журнал. – 2011. – №6. – С. 106-109. |
Abstract: | У статті визначена послідовність проведення кількісної оцінки методики, яка перевіряється, та формування значень показників, що характеризують її ефективність. Наведено приклад застосування кількісної оцінки ефективності методики при проведенні педагогічного експерименту. The article defines the sequence of quantitative evaluation of the methodology being tested and the formation of values of indicators that characterize its effectiveness. An example of the application of quantitative assessment of the effectiveness of the method in conducting a pedagogical experiment is given. |
URI: | http://dspace.pdpu.edu.ua/handle/123456789/11582 |
Appears in Collections: | 2011 |
Files in This Item:
File | Description | Size | Format | |
---|---|---|---|---|
Karayeva Tetyana Vyacheslavivna 2011.pdf | 80.92 kB | Adobe PDF | View/Open |
Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.