Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
http://dspace.pdpu.edu.ua/handle/123456789/11551
Назва: | Акмесинергетичний підхід як методологія забезпечення якісної підготовки майбутніх менеджерів освіти |
Інші назви: | Acmesynergetic approach as a methodology for ensuring quality training of future education managers |
Автори: | Гладкова, В. М. |
Ключові слова: | менеджер освіти особистісно-діяльнісний підхід суб’єктно-діяльнісний підхід акмесинергетичний підхід education manager subject-activity approach personality-activity approach axesynergetic approach |
Дата публікації: | 2011 |
Видавництво: | Державний заклад «Південноукраїнський національний університет імені К. Д. Ушинського» |
Бібліографічний опис: | Гладкова В. М. Акмесинергетичний підхід як методологія забезпечення якісної підготовки майбутніх менеджерів освіти / В. М. Гладкова // Наука і освіта. – 2011. – №6. – С. 45-47. |
Короткий огляд (реферат): | У статті розглянуті основні загальнометодологічні підходи акмеологічного дослідження професійного становлення майбутнього менеджера освіти. Підкреслюється значення найбільш сучасного акмесинергетичного підходу. The article considers the main general methodological approaches to acmeological professional research becoming a future education manager. The importance of the most modern axesynergetic approach is emphasized. |
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): | http://dspace.pdpu.edu.ua/handle/123456789/11551 |
Розташовується у зібраннях: | 2011 |
Файли цього матеріалу:
Файл | Опис | Розмір | Формат | |
---|---|---|---|---|
Hladkova V. M. 2011.pdf | 113.75 kB | Adobe PDF | Переглянути/Відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.