Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.pdpu.edu.ua/handle/123456789/11551
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorГладкова, В. М.-
dc.date.accessioned2021-05-19T09:55:40Z-
dc.date.available2021-05-19T09:55:40Z-
dc.date.issued2011-
dc.identifier.citationГладкова В. М. Акмесинергетичний підхід як методологія забезпечення якісної підготовки майбутніх менеджерів освіти / В. М. Гладкова // Наука і освіта. – 2011. – №6. – С. 45-47.uk
dc.identifier.urihttp://dspace.pdpu.edu.ua/handle/123456789/11551-
dc.description.abstractУ статті розглянуті основні загальнометодологічні підходи акмеологічного дослідження професійного становлення майбутнього менеджера освіти. Підкреслюється значення найбільш сучасного акмесинергетичного підходу. The article considers the main general methodological approaches to acmeological professional research becoming a future education manager. The importance of the most modern axesynergetic approach is emphasized.uk
dc.language.isootheruk
dc.publisherДержавний заклад «Південноукраїнський національний університет імені К. Д. Ушинського»uk
dc.subjectменеджер освітиuk
dc.subjectособистісно-діяльнісний підхідuk
dc.subjectсуб’єктно-діяльнісний підхідuk
dc.subjectакмесинергетичний підхідuk
dc.subjecteducation manageruk
dc.subjectsubject-activity approachuk
dc.subjectpersonality-activity approachuk
dc.subjectaxesynergetic approachuk
dc.titleАкмесинергетичний підхід як методологія забезпечення якісної підготовки майбутніх менеджерів освітиuk
dc.title.alternativeAcmesynergetic approach as a methodology for ensuring quality training of future education managersuk
dc.typeArticleuk
Розташовується у зібраннях:2011

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Hladkova V. M. 2011.pdf113.75 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.