Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
http://dspace.pdpu.edu.ua/handle/123456789/11470
Назва: | Дослідження емоційно-аксіологічного компоненту полікультурної компетентності майбутніх учителів |
Автори: | Княжева, Ірина Анатоліївна Knyazheva, Iryna Anatoliyivna |
Ключові слова: | майбутні вчителі полікультурна компетентність діагностування емоційно-аксіологічний показник |
Дата публікації: | 2021 |
Видавництво: | Харбінський інженерний університет |
Бібліографічний опис: | Княжева І. Дослідження емоційно-аксіологічного компоненту полікультурної компетентності майбутніх учителів / Ірина Княжева // Актуальні проблеми філології і професійної підготовки фахівців у полікультурному просторі: Міжнародний журнал. – Випуск 4. – Харбін : Харбінський інженерний університет, 2021 ‒ С. 56-58. |
Короткий огляд (реферат): | Дані за загальним рівнем сформованості полікультурної компетентності за емоційно-аксіологічним компонентом засвідчили, що на достатньому рівні перебувало 17,19% і 17,83% студентів ЕГ і КГ; на задовільному – відповідно 37,50% і 34,11%; низькому – 45,31% і 48,06% респондентів ЕГ і КГ. Отримані в процесі діагностувального експерименту результати засвідчили актуальність формування полікультурної компетентності майбутніх учителів і необхідність розроблення й упровадження відповідної експериментальної методики. |
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): | http://dspace.pdpu.edu.ua/handle/123456789/11470 |
Розташовується у зібраннях: | 2021 Вип. 4 |
Файли цього матеріалу:
Файл | Опис | Розмір | Формат | |
---|---|---|---|---|
Княжева.pdf | 4.25 MB | Adobe PDF | Переглянути/Відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.