Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
http://dspace.pdpu.edu.ua/handle/123456789/11423
Назва: | Теоретичні підходи до проблеми формування асертивної поведінки в дітей дошкільного віку |
Інші назви: | Theoretical approaches to the problem of formation of assertive behavior in preschool children |
Автори: | Фасолько, Т. С. |
Ключові слова: | асертивність упевненість упевнена поведінка особистісна характеристика адаптивність стабільність стійкість соціалізація assertiveness confidence confident behavior personal characteristics adaptability stability stability socialization |
Дата публікації: | 2011 |
Видавництво: | Державний заклад «Південноукраїнський національний педагогічний університет імені К. Д. Ушинського» |
Бібліографічний опис: | Фасолько Т. С. Теоретичні підходи до проблеми формування асертивної поведінки в дітей дошкільного віку / Т. С. Фасолько // Наука і освіта : наук.-практ. журнал. – 2011. – № 4. – С. 449-452. |
Короткий огляд (реферат): | Стаття присвячена викладу сучасних підходів до проблеми формування дитячої особистості в дошкільному віці. Обґрунтовується необхідність гуманізації процесу виховання дітей дошкільного віку. Аналізуються теоретичні підходи до визначення поняття асертивності в різних наукових контекстах та течіях, погляди вітчизняних та зарубіжних науковців. The article is devoted to the presentation of modern approaches to the problem of forming a child's personality in preschool age. The necessity of humanization of the process of upbringing of preschool children is substantiated. Theoretical approaches to defining the concept of assertiveness in different scientific contexts and trends, the views of domestic and foreign scientists are analyzed. |
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): | http://dspace.pdpu.edu.ua/handle/123456789/11423 |
Розташовується у зібраннях: | 2011 |
Файли цього матеріалу:
Файл | Опис | Розмір | Формат | |
---|---|---|---|---|
Фасолько Т. С. 2011.pdf | 126.49 kB | Adobe PDF | Переглянути/Відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.