Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
http://dspace.pdpu.edu.ua/handle/123456789/11392
Назва: | Наступність і перспективність у модернізації сучасної дошкільної ланки освіти |
Інші назви: | Continuity and prospects in the modernization of modern preschool education |
Автори: | Степанова, Т. М. |
Ключові слова: | наступність перспективність літичний розвиток сумісна діяльність навчальна діяльність continuity perspective political development joint activity educational activity |
Дата публікації: | 2011 |
Видавництво: | Державний заклад «Південноукраїнський національний педагогічний університет імені К. Д. Ушинського» |
Бібліографічний опис: | Степанова Т. М. Наступність і перспективність у модернізації сучасної дошкільної ланки освіти / Т. М. Степанова // Наука і освіта : наук.-практ. журнал. – 2011. – № 4. – С. 408-411. |
Короткий огляд (реферат): | У статті розкрито сутність понять "наступність" і "перспективність", умови наступності в роботі дошкільної і початкової ланок освіти; окреслено роль навчання дітей на пропедевтичному рівні, що забезпечує їх літичний розвиток впродовж перехідних вікових періодів; визначено напрями реалізації принципів наступності, перспективності й спадкоємності. The article reveals the essence of the concepts of "continuity" and "prospects", the conditions of continuity in the work of preschool and primary education; outlines the role of teaching children at the propaedeutic level, which ensures their political development during the transition periods; the directions of realization of the principles of continuity, perspective and succession are determined. |
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): | http://dspace.pdpu.edu.ua/handle/123456789/11392 |
Розташовується у зібраннях: | 2011 |
Файли цього матеріалу:
Файл | Опис | Розмір | Формат | |
---|---|---|---|---|
Степанова Т. М. 2011.pdf | 129.91 kB | Adobe PDF | Переглянути/Відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.