Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
http://dspace.pdpu.edu.ua/handle/123456789/11356
Назва: | Системність професійно-педагогічних знань майбутніх вихователів |
Автори: | Кононенко, Наталія Вячеславівна Kononenko, Nataliya Vyacheslavivna |
Ключові слова: | якість підготовки майбутніх вихователів система дошкільної освіти вищі педагогічні заклади |
Дата публікації: | 2016 |
Видавництво: | Букаєв Вадим Вікторович |
Бібліографічний опис: | Кононенко Н. В. Системність професійно-педагогічних знань майбутніх вихователів / Н. В. Кононенко // Матеріали міжнародної науково-практичної конференції [«Проблеми якості професійної підготовки майбутніх педагогів у вищій школі»], (Одеса, 28–29 жовтня 2016 р.). – Одеса : видавець Букаєв Вадим Вікторович, 2016. – С. 31-32. |
Короткий огляд (реферат): | Системність професійно-педагогічних знань майбутніх вихователів – це відображення особливого способу структурування психологічної і педагогічної інформації про сутність і природу дошкільного дитинства, закони і закономірності, принципи і напрямки розвитку дітей раннього і дошкільного педагогічними засобами, що фіксується у свідомості як цілісна органічна система взаємодії учасників педагогічного процесу, організована і спрямована власними діями вихователя. Формування системності професійно-педагогічних знань майбутніх вихователів залежить від наявності у навчальному процесі певних педагогічних умов і поетапного формування мисленнєвих дій за логікою пізнання системних властивостей педагогічного процесу. |
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): | http://dspace.pdpu.edu.ua/handle/123456789/11356 |
Розташовується у зібраннях: | Кафедра дошкільної педагогіки |
Файли цього матеріалу:
Файл | Опис | Розмір | Формат | |
---|---|---|---|---|
Тезисы, Одесса_2016.pdf | 362.88 kB | Adobe PDF | Переглянути/Відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.