Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
http://dspace.pdpu.edu.ua/handle/123456789/1134
Повний запис метаданих
Поле DC | Значення | Мова |
---|---|---|
dc.contributor.author | Богданець-Білоскаленко, Наталія Іванівна | - |
dc.contributor.author | Bogdanets-Biloskalenko, Nataliya Ivanivna | - |
dc.date.accessioned | 2018-12-19T13:33:29Z | - |
dc.date.available | 2018-12-19T13:33:29Z | - |
dc.date.issued | 2007 | - |
dc.identifier.citation | Богданець-Білоскаленко, Н. І. Проблема формування особистості у змісті підручників з читання для початкової школи (50-ті роки ХІХ ст. - 50-ті роки ХХ ст.) : автореф. дис. ... канд. пед. наук : 13.00.01 / Наталія Іванівна Богданець-Білоскаленко; наук. кер. Н. Я. Дзюбишина-Мельник; Південноукр. держ. пед. ун-т ім. К. Д. Ушинського. – Одеса, 2007. – 20 с. | uk |
dc.identifier.uri | http://dspace.pdpu.edu.ua/handle/123456789/1134 | - |
dc.description.abstract | Дисертаційне дослідження присвячене комплексному аналізу підручників з читання 50-х років ХІХ ст. – 50-х років ХХ ст. з погляду втілення в них загальнолюдських ціннісних орієнтирів Істини – Добра – Краси. Визначено й науково обґрунтовано основні етапи підручникотворення, з’ясовано особливості розвитку українських підручників з читання для початкової школи на всіх теренах України. Thesis investigation is devoted to the comprehensive analysis of the manuals for reading (50s of the XIX c. – 50s of the XX c.) and its aim is to put into practice in these manuals common to mankind value orientation points – Truth – Good – Beauty. The basic stages of making primary readers have been recognized and proved scientifically. Peculiarities and conditions of the development of Ukrainian readers for primary schools (Primary Readers) in every region of Ukraine have been revealed. | uk |
dc.language.iso | other | uk |
dc.publisher | Державний заклад "Південноукраїнський національний педагогічний університет імені К. Д. Ушинского | uk |
dc.subject | українські підручники з читання | uk |
dc.subject | читанки | uk |
dc.subject | підручникотворення | uk |
dc.subject | особистість | uk |
dc.subject | ціннісні орієнтири | uk |
dc.subject | категорія Істини | uk |
dc.subject | категорія Добра | uk |
dc.subject | категорія Краси | uk |
dc.subject | читанки | uk |
dc.subject | Ukrainian manual for reading | uk |
dc.subject | primary readers | uk |
dc.subject | readers | uk |
dc.subject | making manuals | uk |
dc.subject | personality | uk |
dc.subject | value orientation points | uk |
dc.subject | category of Truth | uk |
dc.subject | category of Good | uk |
dc.subject | category of Beauty | uk |
dc.title | Проблема формування особистості у змісті підручників з читання для початкової школи (50-ті роки ХІХ ст. – 50-ті роки ХХ ст.) | uk |
dc.title.alternative | Problems of the development of personality in the content of the manuals for reading at primary schools (50s of the XIX c. – 50s of the XX c. Manuscript | uk |
dc.type | Thesis | uk |
Розташовується у зібраннях: | Автореферати |
Файли цього матеріалу:
Файл | Опис | Розмір | Формат | |
---|---|---|---|---|
Bogdanets-Biloskalenko.pdf | 200.99 kB | Adobe PDF | Переглянути/Відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.