Please use this identifier to cite or link to this item:
http://dspace.pdpu.edu.ua/handle/123456789/11312
Title: | Методичні рекомендації з педагогічної практики для здобувачів другого (магістерського) рівня вищої освіти спеціальності 012 Дошкільна освіта, додаткових спеціальностей Логопедія/Психологія |
Authors: | Кононенко, Наталія Вячеславівна Kononenko, Nataliya Vyacheslavivna |
Keywords: | методичні рекомендації педагогічна практика здобувачі другого (магістерського) рівня вищої освіти спеціальність 012 Дошкільна освіта логопедія психологія |
Issue Date: | 2021 |
Publisher: | Державний заклад «Південноукраїнський національний педагогічний університет імені К.Д.Ушинського» |
Citation: | Методичні рекомендації з педагогічної практики для здобувачів другого (магістерського) рівня вищої освіти спеціальності 012 Дошкільна освіта, додаткових спеціальностей Логопедія/Психологія. Одеса, 2021, 29 с. |
Abstract: | Організаційно - методична практика у базових закладах є обов’язковим компонентом процесу фахової підготовки майбутніх педагогів з дошкільної освіти, важливим етапом їхнього професійного зростання. Практична підготовка забезпечує встановлення безпосереднього зв’язку між теорією та практикою дошкільного виховання, оскільки в умовах реальної професійної діяльності відбувається інтеграція теоретичних знань і практичних умінь студентів, що зумовлює оволодіння ними складниками професійної компетентності. Ефективність педагогічної практики залежить від дотримання таких умов: теоретична обґрунтованість системи підготовки студентів до практики, її навчальний і виховний характер, комплексний підхід до визначення завдань, змісту, форм і методів організації та проведення практики, забезпечення наступності та системності на різних етапах її проведення. Виробнича практика з питань організації дошкільної освіти є завершальним етапом практичної підготовки майбутнього організатора дошкільної освіти. Вона спрямована на формування професійної компетентності майбутніх педагогів –директорів та вихователів-методистів дошкільних закладів освіти. Організаційно-методична практика в дошкільному закладі освіти дає змогу здобувачам вищої освіти спеціальності 012 Дошкільна освіта денної та заочної форм навчання. ознайомитися з роботою і обов’язками директора, вихователя-методиста, з основними документами і завданнями дошкільної установи. Мета виробничої (організаційно - методичної) педагогічної практики - формування у студентів фахової компетентності, зокрема, реалізації студентами знань і умінь, навичок, необхідних для організації роботи дошкільних закладів та управління ними, підвищення інтересу до професійно організаторської діяльності, формування професійної майстерності, уміння творчо застосовувати теоретичні та методичні знання в практичній діяльності. |
URI: | http://dspace.pdpu.edu.ua/handle/123456789/11312 |
Appears in Collections: | Кафедра дошкільної педагогіки |
Files in This Item:
File | Description | Size | Format | |
---|---|---|---|---|
МЕТ.РЕК-КОЛ.-21.pdf | 467.95 kB | Adobe PDF | View/Open |
Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.