Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
http://dspace.pdpu.edu.ua/handle/123456789/11312
Повний запис метаданих
Поле DC | Значення | Мова |
---|---|---|
dc.contributor.author | Кононенко, Наталія Вячеславівна | - |
dc.contributor.author | Kononenko, Nataliya Vyacheslavivna | - |
dc.date.accessioned | 2021-04-27T13:59:13Z | - |
dc.date.available | 2021-04-27T13:59:13Z | - |
dc.date.issued | 2021 | - |
dc.identifier.citation | Методичні рекомендації з педагогічної практики для здобувачів другого (магістерського) рівня вищої освіти спеціальності 012 Дошкільна освіта, додаткових спеціальностей Логопедія/Психологія. Одеса, 2021, 29 с. | uk |
dc.identifier.uri | http://dspace.pdpu.edu.ua/handle/123456789/11312 | - |
dc.description.abstract | Організаційно - методична практика у базових закладах є обов’язковим компонентом процесу фахової підготовки майбутніх педагогів з дошкільної освіти, важливим етапом їхнього професійного зростання. Практична підготовка забезпечує встановлення безпосереднього зв’язку між теорією та практикою дошкільного виховання, оскільки в умовах реальної професійної діяльності відбувається інтеграція теоретичних знань і практичних умінь студентів, що зумовлює оволодіння ними складниками професійної компетентності. Ефективність педагогічної практики залежить від дотримання таких умов: теоретична обґрунтованість системи підготовки студентів до практики, її навчальний і виховний характер, комплексний підхід до визначення завдань, змісту, форм і методів організації та проведення практики, забезпечення наступності та системності на різних етапах її проведення. Виробнича практика з питань організації дошкільної освіти є завершальним етапом практичної підготовки майбутнього організатора дошкільної освіти. Вона спрямована на формування професійної компетентності майбутніх педагогів –директорів та вихователів-методистів дошкільних закладів освіти. Організаційно-методична практика в дошкільному закладі освіти дає змогу здобувачам вищої освіти спеціальності 012 Дошкільна освіта денної та заочної форм навчання. ознайомитися з роботою і обов’язками директора, вихователя-методиста, з основними документами і завданнями дошкільної установи. Мета виробничої (організаційно - методичної) педагогічної практики - формування у студентів фахової компетентності, зокрема, реалізації студентами знань і умінь, навичок, необхідних для організації роботи дошкільних закладів та управління ними, підвищення інтересу до професійно організаторської діяльності, формування професійної майстерності, уміння творчо застосовувати теоретичні та методичні знання в практичній діяльності. | uk |
dc.language.iso | other | uk |
dc.publisher | Державний заклад «Південноукраїнський національний педагогічний університет імені К.Д.Ушинського» | uk |
dc.subject | методичні рекомендації | uk |
dc.subject | педагогічна практика | uk |
dc.subject | здобувачі другого (магістерського) рівня вищої освіти | uk |
dc.subject | спеціальність 012 Дошкільна освіта | uk |
dc.subject | логопедія | uk |
dc.subject | психологія | uk |
dc.title | Методичні рекомендації з педагогічної практики для здобувачів другого (магістерського) рівня вищої освіти спеціальності 012 Дошкільна освіта, додаткових спеціальностей Логопедія/Психологія | uk |
dc.type | Book | uk |
Розташовується у зібраннях: | Кафедра дошкільної педагогіки |
Файли цього матеріалу:
Файл | Опис | Розмір | Формат | |
---|---|---|---|---|
МЕТ.РЕК-КОЛ.-21.pdf | 467.95 kB | Adobe PDF | Переглянути/Відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.