Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
http://dspace.pdpu.edu.ua/handle/123456789/11297
Повний запис метаданих
Поле DC | Значення | Мова |
---|---|---|
dc.contributor.author | Коростіянець, Тамара Петрівна | - |
dc.contributor.author | Korostiyanets, Tamara Petrivna | - |
dc.date.accessioned | 2021-04-27T07:47:17Z | - |
dc.date.available | 2021-04-27T07:47:17Z | - |
dc.date.issued | 2021 | - |
dc.identifier.citation | Коростіянець Т. П. Підготовка майбутніх учителів математики до діагностики освітніх результатів як засіб формування їх методичної компетентності */Т. П. Коростіянець // Педагогіка формування творчої особистості у вищій і загальноосвітній школах: зб. наук. праць. - Запоріжжя: Класичний приватний університет, 2021. – Вип. 74. – С. 21-25. | uk |
dc.identifier.uri | http://dspace.pdpu.edu.ua/handle/123456789/11297 | - |
dc.description.abstract | Стаття присвячена виявленню дидактичних умов розвитку методичної компетентності студентів. Викладання математики необхідно розглядати не тільки на формальному рівні, а й на рівні метапредметних, що забезпечує реалізацію практико-орієнтованого підходу в освіті. The article is devoted to the identification of didactic conditions for the development of methodological competence of students. The teaching of mathematics must be considered not only at the formal level, but also at the meta-subject level, which ensures the implementation of a practice-oriented approach in education. | uk |
dc.language.iso | other | uk |
dc.publisher | Запоріжжя : Класичний приватний університет | uk |
dc.subject | метапредметні результати | uk |
dc.subject | універсальні навчальні дії | uk |
dc.subject | міжпредметні поняття | uk |
dc.subject | спеціальні компетенції | uk |
dc.subject | діагностичні матеріали | uk |
dc.title | Підготовка майбутніх учителів математики до діагностики освітніх результатів як засіб формування їх методичної компетентності | uk |
dc.title.alternative | Preparation of future teachers of mathematics for the diagnosis of educational outcomes as a means of forming their methodological competence | uk |
dc.type | Article | uk |
Розташовується у зібраннях: | Кафедра математики і методики її навчання |
Файли цього матеріалу:
Файл | Опис | Розмір | Формат | |
---|---|---|---|---|
Korostyanets Tamara Petrivna 2021.pdf | 434.01 kB | Adobe PDF | Переглянути/Відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.