Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
http://dspace.pdpu.edu.ua/handle/123456789/11202
Назва: | Конспект лекцій до дисципліни «Діагностика психічного розвитку дітей з практикумом» для здобувачів першого (бакалаврського) рівня вищої освіти спеціальності 012 Дошкільна освіта, додаткової спеціальності 053 Психологія |
Інші назви: | Summary of lectures for the discipline "Diagnosis of mental development of children with a workshop" for students of the first (bachelor's) level of higher education specialty 012 Preschool education, additional specialty 053 Psychology |
Автори: | Бабчук, Олена Григоріївна Babchuk, Olena Grygoriivna |
Ключові слова: | діагностика психічного розвитку дитини дитинство закономірності психічного розвитку періодизація психічного розвитку діагностичних методів етичні норми психодіагностикки дитяча практична психодіагностика розвиток уваги в дошкільному віці спілкування дошкільнят малюнкові тести методика «Драбина» емоційна сфера в дошкільному віці diagnosis of mental development of the child childhood patterns of mental development periodization of mental development diagnostic methods ethical norms of psychodiagnostics children's practical psychodiagnostics development of attention in preschool age. communication of preschoolers drawing tests ladder technique emotional sphere in preschool age |
Дата публікації: | 2021 |
Видавництво: | Державний заклад "Південноукраїнський національний педагогічний університет імені К. Д. Ушинського" |
Бібліографічний опис: | Бабчук О. Г. Конспект лекцій до дисципліни «Діагностика психічного розвитку дітей з практикумом» для здобувачів першого (бакалаврського) рівня вищої освіти спеціальності 012 Дошкільна освіта, додаткової спеціальності 053 Психологія / О. Г. Бабчук. - Одеса: ПНПУ імені К. Д. Ушинського, 2021. - 80 с. |
Короткий огляд (реферат): | Мета навчальної дисципліни:сприяти створенню у здобувачів першого (бакалаврського) рівня вищої освіти цілісного та сталого уявлення про методи діагностики розвитку дитини; допомогти в оволодінні технікою психологічного дослідження, необхідної для професійної діяльності. Рання діагностика порушень пізнавальної діяльності дітей надзвичайно складна і в той же час вкрай необхідна. В даний час доведено, що, чим раніше починається цілеспрямована робота з дитиною, тим більше повними і ефективними можуть виявитися корекція і компенсація порушень, а в деяких випадках можливо і попередження вторинних відхилень розвитку. The purpose of the discipline: to promote the creation of applicants for the first (bachelor's) level of higher education holistic and sustainable understanding of the methods of diagnosis of child development; to help in mastering the technique of psychological research necessary for professional activity. Early diagnosis of cognitive impairment in children is extremely difficult and at the same time extremely necessary. It is now proven that the earlier the purposeful work with the child begins, the more complete and effective can be the correction and compensation of disorders, and in some cases it is possible to prevent secondary developmental disorders. |
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): | http://dspace.pdpu.edu.ua/handle/123456789/11202 |
Розташовується у зібраннях: | Кафедра сімейної та спеціальної педагогіки і психології |
Файли цього матеріалу:
Файл | Опис | Розмір | Формат | |
---|---|---|---|---|
Babchuk Olena Grygoriivna 2021.pdf | 2.38 MB | Adobe PDF | Переглянути/Відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.