Please use this identifier to cite or link to this item:
http://dspace.pdpu.edu.ua/handle/123456789/1114
Title: | Педагогічні умови сенсорного розвитку дітей старшого дошкільного віку засобами образотворчого мистецтва |
Other Titles: | Pedagogical Conditions for Sensory Development of Under-School Age Children by Means of Fine Art |
Authors: | Малікова, Юлія Віталіївна Malikova, Juliya Vitaliyvna |
Keywords: | сенсорний розвиток сенсорне виховання педагогічні умови сенсорні еталони образотворче мистецтво діти старшого дошкільного віку sensory development sensory education pedagogical conditions sensory models fine arts under-school age children |
Issue Date: | 2009 |
Publisher: | Південноукраїнський національний педагогічний університет імені К. Д. Ушинського |
Citation: | Малікова, Ю. В. Педагогічні умови сенсорного розвитку дітей старшого дошкільного віку засобами образотворчого мистецтва [Текст] : дис. ... канд. пед. наук : 13.00.08 / Юлія Віталіївна Малікова; наук. кер. В. О. Інжестойкова; Південноукр. держ. пед. ун-т ім. К. Д. Ушинського. – Одеса, 2009. – 260 с. |
Abstract: | Дисертація присвячена проблемі сенсорного розвитку дітей старшого дошкільного віку засобами образотворчого мистецтва. Для підвищення рівня сенсорного розвитку старших дошкільникі, який є підґрунтям і важливою частиною їхнього інтелектуального розвитку, визначено і обґрунтовано педагогічні умови сенорного розвитку дітей засобами образотворчого мистецтва. The dissertation is devoted to the problem of sensory development of children of the senior preschool age by means of fine arts. To improve the level of sensory development of senior preschool children, which is the basis and an important part of their intellectual development, pedagogical conditions of children's senor development by means of fine arts are determined and grounded. |
URI: | http://dspace.pdpu.edu.ua/handle/123456789/1114 |
Appears in Collections: | Дисертації |
Files in This Item:
File | Description | Size | Format | |
---|---|---|---|---|
МАЛІКОВА ЮЛІЯ ВІТАЛІЇВНА.pdf | 11.05 MB | Adobe PDF | View/Open |
Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.