Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
http://dspace.pdpu.edu.ua/handle/123456789/11127
Назва: | The role of self-guided work in training future physical education teachers |
Інші назви: | Роль самокерованої роботи у підготовці майбутніх учителів фізичної культури |
Автори: | Гурин, Руслан Сергійович Gurіn, Ruslan Sergeevich Kizyma, Oleksandr |
Ключові слова: | self-guided work pedagogical projecting project method project activity самокерована робота педагогічне проектування метод проекту проектна діяльність |
Дата публікації: | 2018 |
Видавництво: | Аріельський Університет за підтримки Південноукраїнського національного педагогічного університету імені К. Д. Ушинського |
Бібліографічний опис: | Gurіn R. S. The role of self-guided work in training future physical education teachers / R. S. Gurіn, O. Kizyma // Мodern tendencies in the pedagogical science of Ukraine and Israel: the way to integration. – 2018. – Ariel. Issue №9. – рр. 72-80. |
Короткий огляд (реферат): | The article analyzes the scientific studies concerning general concepts of self- guided work. Special attention is paid to the periodization of projecting in the life of a society with a deep historical background. The authors argue that the phenomenon of projecting is related to such concepts as method, technology, activity. A multidimensional study of pedagogical projecting has led to the conclusion that due to its use in future physical education teachers’ self-guided work the following traits are formed: the style of projective thinking, the ability to create pedagogical projects, the formation of creative abilities and thinking, reflection, etc. У статті проаналізовано наукові дослідження, що стосуються загальних концепцій самокерованої роботи. Особлива увага приділяється періодизації проектування в житті суспільства з глибоким історичним передісторією. Автори стверджують, що явище проектування пов'язане з такими поняттями, як метод, технологія, діяльність. Багатовимірне дослідження педагогічного проектування призвело до висновку, що завдяки його використанню в майбутній самокерованій роботі вчителів фізичного виховання формуються такі риси: стиль проективного мислення, здатність створювати педагогічні проекти, формування творчих здібностей і мислення, роздуми тощо. |
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): | http://dspace.pdpu.edu.ua/handle/123456789/11127 |
Розташовується у зібраннях: | 2018 |
Файли цього матеріалу:
Файл | Опис | Розмір | Формат | |
---|---|---|---|---|
Gurіn Ruslan Sergeevich 2018.pdf | 902.51 kB | Adobe PDF | Переглянути/Відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.