Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
http://dspace.pdpu.edu.ua/handle/123456789/11001
Назва: | Методичні рекомендації до організації самостійної роботи з навчальної дисципліни: «Валеологія»: для здобувачів вищої освіти першого рівня спеціальності 012 Дошкільна освіта |
Інші назви: | Methodical recommendations for the organization of independent work on the discipline: "Valeology": for applicants for higher education of the first level of specialty 012 Preschool education |
Автори: | Бобро, Олена Валеріївна Bobro, Olena Valeriivna Борщенко, Валерія Володимирівна Borshchenko, Valeriya Volodymyrivna |
Ключові слова: | методичні рекомендації валеологія самостійна робота студентів питання з валеології стан здоров'я населення фізичне здоров’я психічне здоров’я індивідуальні навчально-дослідні завдання з валеології тестові завдання з валеології Guidelines valeology independent work of students questions on valeology state of health of the population physical health mental health individual educational and research tasks in valeology |
Дата публікації: | 2021 |
Видавництво: | Державний заклад «Південноукраїнський національний педагогічний університет імені К. Д. Ушинського» |
Бібліографічний опис: | Бобро О. В. Методичні рекомендації до організації самостійної роботи з навчальної дисципліни: «Валеологія»: для здобувачів вищої освіти першого рівня спеціальності 012 Дошкільна освіта / О. В. Бобро, В. В. Борщенко. - Одеса : ДЗ «Південноукраїнський національний педагогічний університет імені К. Д. Ушинського», 2021. - 29 с. |
Короткий огляд (реферат): | Методичні рекомендації до організації самостійної роботи з навчальної дисципліни «Валеологія» містять питання самостійної роботи здобувачів вищої освіти, приклади тестових завдань для модульного контролю, питання до заліку, теми індивідуальних навчально-дослідних завдань. «Валеологія» є формування валеологічної культури вихователя як передумова його адаптації до нової педагогічної парадигми. Курс має забезпечувати накопичення наукових знань, необхідних для формування студентом власного валеологічно-обґрунтованого освітнього маршруту та індивідуальної програми здорового способу життя. Methodical recommendations for the organization of independent work on the subject "Valeology" include issues of independent work of higher education, examples of test tasks for modular control, questions for credit, topics of individual research tasks. "Valeology" is the formation of the valeological culture of the educator as a prerequisite for his adaptation to the new pedagogical paradigm. The course should provide the accumulation of scientific knowledge necessary for the formation of the student's own valeologically-based educational route and individual program of a healthy lifestyle. |
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): | http://dspace.pdpu.edu.ua/handle/123456789/11001 |
Розташовується у зібраннях: | Кафедра фізичної реабілітації, біології і охорони здоров’я |
Файли цього матеріалу:
Файл | Опис | Розмір | Формат | |
---|---|---|---|---|
Bobro Olena Valeriivna 2021.pdf | 699.78 kB | Adobe PDF | Переглянути/Відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.