Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
http://dspace.pdpu.edu.ua/handle/123456789/1092
Назва: | Психологічні засади запобігання проявам агресивності у професійній діяльності вчителів |
Інші назви: | Psychological basics of preventing the manifestations of aggressiveness in the teacher’s professional activities |
Автори: | Молдованова, Агнесса Олександрівна Moldovanova, Agnessa Oleksandrivna |
Ключові слова: | агресивність прояви агресивності професійна деформація особистості професійна діяльність вчителя запобігання соціально-психологічний тренінг активні методи навчання aggressiveness manifestations of aggressiveness professional defor-mation of personality teacher’s professional activities prevention psychosocial training active learning methods |
Дата публікації: | 2013 |
Видавництво: | Південноукраїнський національний педагогічний університет імені К. Д. Ушинського |
Бібліографічний опис: | Молдованова, А. О. Психологічні засади запобігання проявам агресивності у професійній діяльності вчителів [Текст] : дис. ... канд. психол. наук : 19.00.07 / Агнесса Олександрівна Молдованова; наук. кер. В. А. Семиченко; ДЗ "Південноукр. нац. пед. ун-т ім. К. Д. Ушинського". – Одеса, 2013. – 260 с. |
Короткий огляд (реферат): | Дисертація присвячена вивченню процесу запобігання проявам агресивності у професійній діяльності вчителів. На підставі аналізу наукової літератури розкрито сутність та психологічний зміст понять «агресія» і «агресивність», охарактеризовано основні теорії агресії. Проаналізовано чинники, що впливають на виникнення агресії у педагогів в умовах професійній діяльності, названо основні форми її прояву. Розроблено психологічну модель запобігання проявам агресивності у професійній діяльності вчителів, яка містить три складові: когнітивну, емоційну і поведінкову. The dissertation is devoted to studying the process of preventing the manifestations of aggression in the professional activities of teachers. Based on the analysis of psychological and scientific literature are disclosed the nature and content of the psychological concepts of "aggression" and "aggressiveness", defined the main theory of aggression. Were analyzed the factors that influence on the emergence of teacher’s aggression, were named main forms of manifestations of this phenomenon. Was developed psychological model the prevention of the manifestations of aggression in professional activities of teacher, which consists of three components: cognitive, emotional and behavioral. |
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): | http://dspace.pdpu.edu.ua/handle/123456789/1092 |
Розташовується у зібраннях: | Дисертації |
Файли цього матеріалу:
Файл | Опис | Розмір | Формат | |
---|---|---|---|---|
Молдованова Агнесса Олександрівна.pdf | 2.45 MB | Adobe PDF | Переглянути/Відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.