Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
http://dspace.pdpu.edu.ua/handle/123456789/10923
Назва: | Роль лінгвокраїнознавства у підготовці інофонів |
Автори: | Буднік, Анжела Олександрівна Budnik, Anzhela Olexandrivna |
Ключові слова: | лінгвокраїнознавство фонові знання лінгвокраїнознавчий коментар інофони сприймання художнього твору |
Дата публікації: | 2019 |
Видавництво: | Харбінський інженерний університет |
Бібліографічний опис: | Буднік А. Роль лінгвокраїнознавства у підготовці інофонів / Анжела Буднік // Актуальні проблеми філології і професійної підготовки фахівців у полікультурному просторі: Міжнародний журнал. – Випуск 5. – Харбін : Харбінський інженерний університет, 2019. ‒ С. 27-29. |
Короткий огляд (реферат): | При вивченні української мови як іноземної студенти зустрічаються з рядом малозрозумілих фактів, що відносяться не до меж лексики, граматики, фонетики або стилістики, а, швидше, до екстралінгвістичних сфер: соціальної, побутової або історичної. Правильне вживання або розуміння деяких слів або фраз припускає знання про їх походження, ситуації, в яких їх можна використати, або елементарних відомостей з історії, літератури, релігії, політичної реальності країни мови, що вивчається. Тому одночасно з вивченням мови треба вивчати і культуру його народу – знайомитися з історією, літературою, економікою, географією, політикою країни, побутом, традиціями. |
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): | http://dspace.pdpu.edu.ua/handle/123456789/10923 |
Розташовується у зібраннях: | 2019 Вип. 5 |
Файли цього матеріалу:
Файл | Опис | Розмір | Формат | |
---|---|---|---|---|
Budnik.pdf | 508.3 kB | Adobe PDF | Переглянути/Відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.