Please use this identifier to cite or link to this item:
http://dspace.pdpu.edu.ua/handle/123456789/1080
Title: | Підготовка майбутніх учителів гуманітарного профілю до педагогічної імпровізації в професійній діяльності |
Other Titles: | The Future Arts Teachers’ Training to Pedagogical Improvisation in Professional Activity |
Authors: | Мілова, Маргарита Миколаївна Milova, Margaryta Mykolayvna |
Keywords: | професійна діяльність підготовка майбутні вчителі гуманітарний профіль готовність педагогічна імпровізація педагогічні умови professional activity training the future teachers the Arts readiness pedagogical improvisation pedagogical conditions |
Issue Date: | 2011 |
Publisher: | Південноукраїнський національний педагогічний університет імені К. Д. Ушинського |
Citation: | Мілова, М. М. Підготовка майбутніх учителів гуманітарного профілю до педагогічної імпровізації у професійний діяльності : автореф. дис. ... канд. пед. наук : 13.00.04 / Маргарита Миколаївна Мілова; наук. кер. І. М. Богданова; ДЗ "Південноукр. нац. пед. ун-т ім. К. Д. Ушинського". – Одеса, 2011. – 20 с. |
Abstract: | У дисертаційному дослідженні визначено й науково обґрунтовано методику підготовки майбутніх учителів гуманітарного профілю до педагогічної імпровізації в професійній діяльності, сутність і структуру феномена “готовність майбутніх учителів гуманітарного профілю до педагогічної імпровізації в професійній діяльності” як інтегративної якості педагога, що забезпечує вміння своєчасно коректувати педагогічний процес, миттєво приймати рішення у непередбачених обставинах та обирати творчі способи й прийоми спілкування, схарактеризовано її компоненти: мотиваційно-творчий, ціннісно-змістовий, процесуально-діяльнісний. The thesis is devoted to the problem of the intending Arts teachers’ training to pedagogical improvisation in professional activity; the essence and component structure of the phenomenon “ the future Arts teachers’ readiness to pedagogical improvisation in professional activity” was disclosed as an integrative feature of a teacher that executes the ability to correct the pedagogical process under some unexpected circumstances in time as well as to choose the communicative creative means; the components of this phenomenon have been characterized: motivated and creative, value and informative content, techniques and activities. |
URI: | http://dspace.pdpu.edu.ua/handle/123456789/1080 |
Appears in Collections: | Автореферати |
Files in This Item:
File | Description | Size | Format | |
---|---|---|---|---|
Milova.aref.pdf | 188.7 kB | Adobe PDF | View/Open |
Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.