Please use this identifier to cite or link to this item:
http://dspace.pdpu.edu.ua/handle/123456789/1080
Full metadata record
DC Field | Value | Language |
---|---|---|
dc.contributor.author | Мілова, Маргарита Миколаївна | - |
dc.contributor.author | Milova, Margaryta Mykolayvna | - |
dc.date.accessioned | 2018-12-14T12:51:10Z | - |
dc.date.available | 2018-12-14T12:51:10Z | - |
dc.date.issued | 2011 | - |
dc.identifier.citation | Мілова, М. М. Підготовка майбутніх учителів гуманітарного профілю до педагогічної імпровізації у професійний діяльності : автореф. дис. ... канд. пед. наук : 13.00.04 / Маргарита Миколаївна Мілова; наук. кер. І. М. Богданова; ДЗ "Південноукр. нац. пед. ун-т ім. К. Д. Ушинського". – Одеса, 2011. – 20 с. | uk |
dc.identifier.uri | http://dspace.pdpu.edu.ua/handle/123456789/1080 | - |
dc.description.abstract | У дисертаційному дослідженні визначено й науково обґрунтовано методику підготовки майбутніх учителів гуманітарного профілю до педагогічної імпровізації в професійній діяльності, сутність і структуру феномена “готовність майбутніх учителів гуманітарного профілю до педагогічної імпровізації в професійній діяльності” як інтегративної якості педагога, що забезпечує вміння своєчасно коректувати педагогічний процес, миттєво приймати рішення у непередбачених обставинах та обирати творчі способи й прийоми спілкування, схарактеризовано її компоненти: мотиваційно-творчий, ціннісно-змістовий, процесуально-діяльнісний. The thesis is devoted to the problem of the intending Arts teachers’ training to pedagogical improvisation in professional activity; the essence and component structure of the phenomenon “ the future Arts teachers’ readiness to pedagogical improvisation in professional activity” was disclosed as an integrative feature of a teacher that executes the ability to correct the pedagogical process under some unexpected circumstances in time as well as to choose the communicative creative means; the components of this phenomenon have been characterized: motivated and creative, value and informative content, techniques and activities. | uk |
dc.language.iso | other | uk |
dc.publisher | Південноукраїнський національний педагогічний університет імені К. Д. Ушинського | uk |
dc.subject | професійна діяльність | uk |
dc.subject | підготовка | uk |
dc.subject | майбутні вчителі | uk |
dc.subject | гуманітарний профіль | uk |
dc.subject | готовність | uk |
dc.subject | педагогічна імпровізація | uk |
dc.subject | педагогічні умови | uk |
dc.subject | professional activity | uk |
dc.subject | training | uk |
dc.subject | the future teachers | uk |
dc.subject | the Arts | uk |
dc.subject | readiness | uk |
dc.subject | pedagogical improvisation | uk |
dc.subject | pedagogical conditions | uk |
dc.title | Підготовка майбутніх учителів гуманітарного профілю до педагогічної імпровізації в професійній діяльності | uk |
dc.title.alternative | The Future Arts Teachers’ Training to Pedagogical Improvisation in Professional Activity | uk |
dc.type | Thesis | uk |
Appears in Collections: | Автореферати |
Files in This Item:
File | Description | Size | Format | |
---|---|---|---|---|
Milova.aref.pdf | 188.7 kB | Adobe PDF | View/Open |
Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.