Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
http://dspace.pdpu.edu.ua/handle/123456789/10706
Повний запис метаданих
Поле DC | Значення | Мова |
---|---|---|
dc.contributor.author | Rastrygina, A. M. | - |
dc.date.accessioned | 2021-03-01T10:09:21Z | - |
dc.date.available | 2021-03-01T10:09:21Z | - |
dc.date.issued | 2015 | - |
dc.identifier.citation | Rastrygina A. M. Specific features of educational space of free self determination of a personality in the context of pedagogy of freedom / A. M. Rastrygina // Мodern tendencies in the pedagogical science of Ukraine and Israel: the way to integration. – Ariel. – 2015. – Issue №6. – рр. 304-311. | uk |
dc.identifier.uri | http://dspace.pdpu.edu.ua/handle/123456789/10706 | - |
dc.description.abstract | The article concerns fundamental principles of pedagogy of freedom as a multidimensional socio-pedagogic phenomenon. It also examines basic structural components (dimensional and objective, socio-psychologic, organizational and pedagogical) of the newly designed by us educational space for free self-determination of a personality, as well as conditions of its functioning in temporary pedagogic practice. | uk |
dc.language.iso | en | uk |
dc.publisher | Аріельський Університет за підтримки Південноукраїнського національного педагогічного університету імені К. Д. Ушинського | uk |
dc.subject | pedagogy of freedom | uk |
dc.subject | subjective activity | uk |
dc.subject | educational space of self-determination | uk |
dc.subject | personality freedom | uk |
dc.subject | teaching process | uk |
dc.title | Specific features of educational space of free self determination of a personality in the context of pedagogy of freedom | uk |
dc.type | Article | uk |
Розташовується у зібраннях: | 2015 |
Файли цього матеріалу:
Файл | Опис | Розмір | Формат | |
---|---|---|---|---|
Rastrygina A. M..pdf | 5.3 MB | Adobe PDF | Переглянути/Відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.