Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
http://dspace.pdpu.edu.ua/handle/123456789/1066
Назва: | Методика розвитку зв’язного діалогічного мовлення першокласників у процесі опрацювання художніх текстів різних жанрів |
Інші назви: | Methods of development of coherent dialogic speaking of first-year pupils in the process of working with fiction texts of different genres |
Автори: | Бєляєва, Олександра Вікторівна Belyayeva, Oleksandra Viktorivna |
Ключові слова: | зв’язне мовлення діалог зв’язне діалогічне мовлення художній текст діалогічний знак першокласники speaking dialog coherent dialog speaking fiction text development of speaking |
Дата публікації: | 2009 |
Видавництво: | Державний заклад «Південноукраїнський національний педагогічний університет імені К. Д. Ушинського» |
Бібліографічний опис: | Бєляєва, О. В. Методика розвитку зв'язного діалогічного мовлення першокласників у процесі опрацювання художніх текстів різних жанрів : автореф. дис. ... канд. пед. наук : 13.00.02 / Олександра Вікторівна Бєляєва; наук. кер. А. М. Богуш; Південноукр. нац. пед. ун-т ім. К. Д. Ушинського. – Одеса, 2009. – 20 с. |
Короткий огляд (реферат): | У дисертації досліджувалася проблема розвитку зв’язного діалогічного мовлення першокласни-ків у процесі опрацювання текстів різних жанрів. Розроблено й науково обґрунтовано експериментальну модель розвитку зв’язного діалогічного мовлення у першому класі загальноосвітньої школи, яка складається з чотирьох взаємопов’язаних етапів: когнітивно-репродуктивного, ініціативно-продуктивного, ініціативно-творчого і творчо-імпровізаторського; The thesis deals with the problem of development of coherent dialogic speaking of first-year pupils in the process of working with texts of different genres. The experimental methods of development of cohe-rent dialogic speaking of first-year pupils at schools of general education has been developed and scientif-ically validated, that consists of four interrelated stages: cognitive-reproductive, initiative-productive, in-itiative-creative and creative-improvisational; pedagogical conditions making provision for effective de-velopment of coherent dialogic speaking of first-year pupils by means of texts of different genres have been identified; |
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): | http://dspace.pdpu.edu.ua/handle/123456789/1066 |
Розташовується у зібраннях: | Автореферати |
Файли цього матеріалу:
Файл | Опис | Розмір | Формат | |
---|---|---|---|---|
Bihunova.pdf | 200.99 kB | Adobe PDF | Переглянути/Відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.