Please use this identifier to cite or link to this item:
http://dspace.pdpu.edu.ua/handle/123456789/10630
Title: | Providing integrative knowledge, skills and habits of future social pedagogue with respect to the implementation of subjectivity in professional activity |
Other Titles: | Надання інтегративних знань, навичок та звичок майбутнього соціального педагога щодо реалізації суб’єктивності у професійній діяльності |
Authors: | Віцукаєва, Катерина Михайлівна Vitsukaіeva, Kateryna Mykhailivna |
Keywords: | integrative knowledge habits subjectivity subject навички інтегративні знання звички суб'єктивність суб'єкт |
Issue Date: | 2014 |
Publisher: | Аріельський Університет за підтримки Південноукраїнського національного педагогічного університету імені К. Д. Ушинського |
Citation: | Vitsukaіeva K. M. Providing integrative knowledge, skills and habits of future social pedagogue with respect to the implementation of subjectivity in professional activity / K. M. Vitsukaіeva // . Мodern tendencies in the pedagogical science of Ukraine and Israel: the way to integration. – 2014. – Ariel. Issue №5. – рр. |
Abstract: | The article is devoted to justifying and defining pedagogical conditions of the training of social pedagogue as a subject of professional activity: providing integrated knowledge, skills and habits of future social pedagogue with respect to the implementation of subjectivity in professional activity. Стаття присвячена обґрунтуванню та визначенню педагогічних умов підготовки соціального педагога як суб'єкта професійної діяльності: надання інтегрованих знань, умінь та звичок майбутнього соціального педагога щодо реалізації суб'єктності у професійній діяльності. |
URI: | http://dspace.pdpu.edu.ua/handle/123456789/10630 |
Appears in Collections: | 2014 |
Files in This Item:
File | Description | Size | Format | |
---|---|---|---|---|
Vitsukaіeva Kateryna Mykhailivna 2014 5 d.pdf | 1.35 MB | Adobe PDF | View/Open |
Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.