Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
http://dspace.pdpu.edu.ua/handle/123456789/10623
Назва: | The definition of the notion “foreign-language integrated skills |
Інші назви: | Визначення поняття «іншомовні інтегровані навички |
Автори: | Vaidych, N. V. |
Ключові слова: | integrated skills the definition the notion integration pupils integrated activities інтегровані навички визначення поняття інтеграція учні інтегрована діяльність |
Дата публікації: | 2014 |
Видавництво: | Аріельський Університет за підтримки Південноукраїнського національного педагогічного університету імені К. Д. Ушинського |
Бібліографічний опис: | Vaidych N.V. The definition of the notion “foreign-language integrated skills / N.V. Vaidych // Мodern tendencies in the pedagogical science of Ukraine and Israel: the way to integration. – 2014. – Ariel. Issue №5. – рр. 435-441. |
Короткий огляд (реферат): | In this article the author demonstrates the problem of the definition of the notion “foreign-language integrated skills”. The definition of foreign-language integrated skills is defined. It has been found out that the essence of the concept of "integrated foreign language skills" - the ability of pupils to participate in two activities, one of which is the main and the other one is subordinate. У цій статті автор демонструє проблему визначення поняття «іншомовні інтегровані навички». Визначено визначення іншомовних інтегрованих навичок. З'ясовано, що суть поняття "інтегровані навички іноземної мови" - здатність учнів брати участь у двох видах діяльності, одна з яких є основною, а інша - підпорядкованою. |
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): | http://dspace.pdpu.edu.ua/handle/123456789/10623 |
Розташовується у зібраннях: | 2014 |
Файли цього матеріалу:
Файл | Опис | Розмір | Формат | |
---|---|---|---|---|
Vaidych N.V. 2014 5 d.pdf | 1.29 MB | Adobe PDF | Переглянути/Відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.