Please use this identifier to cite or link to this item:
http://dspace.pdpu.edu.ua/handle/123456789/10623
Title: | The definition of the notion “foreign-language integrated skills |
Other Titles: | Визначення поняття «іншомовні інтегровані навички |
Authors: | Vaidych, N. V. |
Keywords: | integrated skills the definition the notion integration pupils integrated activities інтегровані навички визначення поняття інтеграція учні інтегрована діяльність |
Issue Date: | 2014 |
Publisher: | Аріельський Університет за підтримки Південноукраїнського національного педагогічного університету імені К. Д. Ушинського |
Citation: | Vaidych N.V. The definition of the notion “foreign-language integrated skills / N.V. Vaidych // Мodern tendencies in the pedagogical science of Ukraine and Israel: the way to integration. – 2014. – Ariel. Issue №5. – рр. 435-441. |
Abstract: | In this article the author demonstrates the problem of the definition of the notion “foreign-language integrated skills”. The definition of foreign-language integrated skills is defined. It has been found out that the essence of the concept of "integrated foreign language skills" - the ability of pupils to participate in two activities, one of which is the main and the other one is subordinate. У цій статті автор демонструє проблему визначення поняття «іншомовні інтегровані навички». Визначено визначення іншомовних інтегрованих навичок. З'ясовано, що суть поняття "інтегровані навички іноземної мови" - здатність учнів брати участь у двох видах діяльності, одна з яких є основною, а інша - підпорядкованою. |
URI: | http://dspace.pdpu.edu.ua/handle/123456789/10623 |
Appears in Collections: | 2014 |
Files in This Item:
File | Description | Size | Format | |
---|---|---|---|---|
Vaidych N.V. 2014 5 d.pdf | 1.29 MB | Adobe PDF | View/Open |
Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.