Please use this identifier to cite or link to this item:
http://dspace.pdpu.edu.ua/handle/123456789/10621
Title: | Blended learning approach: development perspective |
Other Titles: | Підхід до змішаного навчання: розвиток перспектива |
Authors: | Стрига, Елеонора Вячеславівна Stryga, Eleonora Vyacheslavivna |
Keywords: | blended learning approach classroom environment classroom equipment teacher’s role змішане навчання підхід середовище в класі обладнання в класі роль учителя |
Issue Date: | 2014 |
Publisher: | Аріельський Університет за підтримки Південноукраїнського національного педагогічного університету імені К. Д. Ушинського |
Citation: | Stryga E. V. Blended learning approach: development perspective / E. V. Stryga // Мodern tendencies in the pedagogical science of Ukraine and Israel: the way to integration. – 2014. – Ariel. Issue №5. – рр. 424-430. |
Abstract: | In the article Blended Learning Approach is analyzed within development perspective. The elements of a productive blended learning were defined. Among them are: - envision the curriculum as a series of modules, or units, that ultimately fit together for the aims of the class. Each element of instruction — either set out in a time sequence or a series of achieved expertise/experience — should scaffold the learner to the next step forward. У статті підхід змішаного навчання проаналізовано з точки зору розвитку. Визначено елементи продуктивного змішаного навчання. Серед них: - уявіть навчальну програму як серію модулів або підрозділів, які в кінцевому підсумку відповідають цілям класу. Кожен елемент навчання - або викладений у часовій послідовності, або серія досягнутих знань / досвіду - повинен скерувати учня до наступного кроку вперед. |
URI: | http://dspace.pdpu.edu.ua/handle/123456789/10621 |
Appears in Collections: | 2014 |
Files in This Item:
File | Description | Size | Format | |
---|---|---|---|---|
Stryga, Eleonora Vyacheslavivna 2014 5 .pdf | 1.06 MB | Adobe PDF | View/Open |
Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.