Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
http://dspace.pdpu.edu.ua/handle/123456789/10621
Повний запис метаданих
Поле DC | Значення | Мова |
---|---|---|
dc.contributor.author | Стрига, Елеонора Вячеславівна | - |
dc.contributor.author | Stryga, Eleonora Vyacheslavivna | - |
dc.date.accessioned | 2021-02-11T12:23:50Z | - |
dc.date.available | 2021-02-11T12:23:50Z | - |
dc.date.issued | 2014 | - |
dc.identifier.citation | Stryga E. V. Blended learning approach: development perspective / E. V. Stryga // Мodern tendencies in the pedagogical science of Ukraine and Israel: the way to integration. – 2014. – Ariel. Issue №5. – рр. 424-430. | uk |
dc.identifier.uri | http://dspace.pdpu.edu.ua/handle/123456789/10621 | - |
dc.description.abstract | In the article Blended Learning Approach is analyzed within development perspective. The elements of a productive blended learning were defined. Among them are: - envision the curriculum as a series of modules, or units, that ultimately fit together for the aims of the class. Each element of instruction — either set out in a time sequence or a series of achieved expertise/experience — should scaffold the learner to the next step forward. У статті підхід змішаного навчання проаналізовано з точки зору розвитку. Визначено елементи продуктивного змішаного навчання. Серед них: - уявіть навчальну програму як серію модулів або підрозділів, які в кінцевому підсумку відповідають цілям класу. Кожен елемент навчання - або викладений у часовій послідовності, або серія досягнутих знань / досвіду - повинен скерувати учня до наступного кроку вперед. | uk |
dc.language.iso | en | uk |
dc.publisher | Аріельський Університет за підтримки Південноукраїнського національного педагогічного університету імені К. Д. Ушинського | uk |
dc.subject | blended learning | uk |
dc.subject | approach | uk |
dc.subject | classroom environment | uk |
dc.subject | classroom equipment | uk |
dc.subject | teacher’s role | uk |
dc.subject | змішане навчання | uk |
dc.subject | підхід | uk |
dc.subject | середовище в класі | uk |
dc.subject | обладнання в класі | uk |
dc.subject | роль учителя | uk |
dc.title | Blended learning approach: development perspective | uk |
dc.title.alternative | Підхід до змішаного навчання: розвиток перспектива | uk |
dc.type | Article | uk |
Розташовується у зібраннях: | 2014 |
Файли цього матеріалу:
Файл | Опис | Розмір | Формат | |
---|---|---|---|---|
Stryga, Eleonora Vyacheslavivna 2014 5 .pdf | 1.06 MB | Adobe PDF | Переглянути/Відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.