Please use this identifier to cite or link to this item:
http://dspace.pdpu.edu.ua/handle/123456789/10616
Title: | University educational environment and student personal learning environment factors using Web 2.0 |
Other Titles: | Університетське освітнє середовище та фактори особистого навчального середовища студентів за допомогою Web 2.0 |
Authors: | Shmidt, V. V. |
Keywords: | educational environment personal learning environment Web 2.0 освітнє середовище a potential learning environment потенційне середовище навчання |
Issue Date: | 2014 |
Publisher: | Аріельський Університет за підтримки Південноукраїнського національного педагогічного університету імені К. Д. Ушинського |
Citation: | Shmidt V. V. University educational environment and student personal learning environment factors using Web 2.0 / V. V. Shmidt // Мodern tendencies in the pedagogical science of Ukraine and Israel: the way to integration. – 2014. – Ariel. Issue №5. – рр. 399-401. |
Abstract: | Rapid technological change in society contributes to the teaching-learning process. However, literature lacks analysis of the factors which allow students to take advantage of Web 2.0 environments for successful university study. The aim of the article is to reveal how the university educational environment contributes to the development of personal student learning environments with Web 2.0 technologies. Швидкі технологічні зміни в суспільстві сприяють навчально-навчальному процесу. Однак у літературі бракує аналізу факторів, що дозволяють студентам скористатися перевагами середовища Web 2.0 для успішного навчання в університеті. Метою статті є розкрити, як університетське освітнє середовище сприяє розвитку особистого середовища навчання студентів за допомогою технологій Web 2.0 |
URI: | http://dspace.pdpu.edu.ua/handle/123456789/10616 |
Appears in Collections: | 2014 |
Files in This Item:
File | Description | Size | Format | |
---|---|---|---|---|
Shmidt V. V. 2014 5 .pdf | 1.34 MB | Adobe PDF | View/Open |
Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.