Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
http://dspace.pdpu.edu.ua/handle/123456789/10597| Назва: | Theoretical and methodological aspects of future primary school teachers’ training for the formation of younger students’ culture of thinking |
| Інші назви: | Теоретичні та методологічні аспекти підготовки майбутніх учителів початкових класів для формування культури мислення молодших школярів |
| Автори: | Ноздрова, Оксана Павлівна Nozdrova, Oksana Pavlivna |
| Ключові слова: | formation of culture thinking younger students would-be teachers’ training lessons of mathematics and information technology at primary school формування культури мислення молодші школярі підготовка майбутніх учителів уроки математики та інформаційних технологій у початковій школі would-be teachers’ training lessons of mathematics and information technology at primary school підготовка майбутніх учителів уроки математики та інформаційних технологій у початковій школі |
| Дата публікації: | 2014 |
| Видавництво: | Аріельський Університет за підтримки Південноукраїнського національного педагогічного університету імені К. Д. Ушинського |
| Бібліографічний опис: | Nozdrova O. P. heoretical and methodological aspects of future primary school teachers’ training for the formation of younger students’ culture of thinking / O. P. Nozdrova // Мodern tendencies in the pedagogical science of Ukraine and Israel: the way to integration. – 2014. – Ariel. Issue №5. – рр. 270-278. |
| Короткий огляд (реферат): | The article considers theoretical and methodological aspects of would-be primary teachers’ preparation for the formation of younger students’ culture of thinking; there have been elaborated guidelines concerning the formation of non-conventional thinking of would-be teachers which create special conditions for self-realization, stimulate students’ creativity development, and provide excellent mathematical training. У статті розглядаються теоретичні та методичні аспекти підготовки майбутніх учителів початкових класів до формування культури мислення молодших школярів; розроблені рекомендації щодо формування нетрадиційного мислення майбутніх учителів, які створюють особливі умови для самореалізації, стимулюють розвиток творчості учнів та забезпечують чудову математичну підготовку. |
| URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): | http://dspace.pdpu.edu.ua/handle/123456789/10597 |
| Розташовується у зібраннях: | 2014 |
Файли цього матеріалу:
| Файл | Опис | Розмір | Формат | |
|---|---|---|---|---|
| Nozdrova Oksana Pavlivna 2014 5.pdf | 1.74 MB | Adobe PDF | Переглянути/Відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.