Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.pdpu.edu.ua/handle/123456789/10597
Назва: Theoretical and methodological aspects of future primary school teachers’ training for the formation of younger students’ culture of thinking
Інші назви: Теоретичні та методологічні аспекти підготовки майбутніх учителів початкових класів для формування культури мислення молодших школярів
Автори: Ноздрова, Оксана Павлівна
Nozdrova, Oksana Pavlivna
Ключові слова: formation of culture thinking
younger students
would-be teachers’ training
lessons of mathematics and information technology at primary school
формування культури мислення
молодші школярі
підготовка майбутніх учителів
уроки математики та інформаційних технологій у початковій школі
would-be teachers’ training
lessons of mathematics and information technology at primary school
підготовка майбутніх учителів
уроки математики та інформаційних технологій у початковій школі
Дата публікації: 2014
Видавництво: Аріельський Університет за підтримки Південноукраїнського національного педагогічного університету імені К. Д. Ушинського
Бібліографічний опис: Nozdrova O. P. heoretical and methodological aspects of future primary school teachers’ training for the formation of younger students’ culture of thinking / O. P. Nozdrova // Мodern tendencies in the pedagogical science of Ukraine and Israel: the way to integration. – 2014. – Ariel. Issue №5. – рр. 270-278.
Короткий огляд (реферат): The article considers theoretical and methodological aspects of would-be primary teachers’ preparation for the formation of younger students’ culture of thinking; there have been elaborated guidelines concerning the formation of non-conventional thinking of would-be teachers which create special conditions for self-realization, stimulate students’ creativity development, and provide excellent mathematical training. У статті розглядаються теоретичні та методичні аспекти підготовки майбутніх учителів початкових класів до формування культури мислення молодших школярів; розроблені рекомендації щодо формування нетрадиційного мислення майбутніх учителів, які створюють особливі умови для самореалізації, стимулюють розвиток творчості учнів та забезпечують чудову математичну підготовку.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://dspace.pdpu.edu.ua/handle/123456789/10597
Розташовується у зібраннях:2014

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Nozdrova Oksana Pavlivna 2014 5.pdf1.74 MBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.