Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
http://dspace.pdpu.edu.ua/handle/123456789/1051
Назва: | Методичні вказівки з управлінської практики зі спеціальності 073 Менеджмент освітня-професійна програма «Управління закладом освіти (за типом)» |
Автори: | Долженков, Олег Олександрович Dolzhenkov, Oleg Olexandrovych Черненко, Наталія Миколаївна Chernenko, Natalia Mykolaivna |
Ключові слова: | управлінська практика мистецтво управління магістрант-практикант методичні вказівки освітній процес освітній менеджмент вища освіта management practice art of management guidelines educational process |
Дата публікації: | 2018 |
Видавництво: | Південноукраїнський національний педагогічний університет імені К. Д. Ушинського |
Бібліографічний опис: | Долженков О. О. Методичні вказівки з управлінської практики зі спеціальності 073 Менеджмент освітня-професійна програма «Управління закладом освіти (за типом)» / О. О. Долженков, Н. М. Черненко, М. М. Ручкіна; ПНПУ імені К. Д. Ушинського. – Одеса : ДЗ «ПНПУ імені К. Д. Ушинського», 2018. – 28 с. |
Короткий огляд (реферат): | Практика магістрантів вишів є обов’язковою складовою підготовки фахівців згідно з стандартами вищої освіти за відповідними освітніми ступенями і спеціальностями. Розглянуто особливості організації управлінської практики та методичні вказівки з питань оформлення магістрантами відповідної документації зі спеціальності 073 «Менеджмент» освітньо-професійної програми «Управління закладом освіти». Дана інструкція щодо організації управлінської практики та зразки оформлення документів, поради магістранту-практиканту. Соціальна практика висунула сьогодні на перший план необхідність створення в Україні стрункої системи менеджменту, оволодіння менеджерами основами управління, підготовки спеціалістів, які б були здатні реалізувати сучасні надбання світового менеджменту. Оволодіння основами сучасного менеджменту – це складний, багатоплановий процес, що оцінюється фахівцями далеко не однозначно. Мистецтво управління – це результат самоосвіти у поєднанні з творчою практичною діяльністю у відповідній галузі. Менеджер закладу освіти – це насамперед керівник, який може професійно проаналізувати сучасні тенденції, що відбуваються в системі вітчизняної та зарубіжної освіти в напрямку її вдосконалення; порівнювати організаційні структури державних і приватних закладів; прогнозувати потреби суспільства в освітній галузі; проектувати таку модель освітнього процесу, яка б з одного боку, відповідала вимогам державного стандарту освіти, а з іншого – стала адекватною життєвим пріоритетам суспільства. |
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): | http://dspace.pdpu.edu.ua/handle/123456789/1051 |
Розташовується у зібраннях: | Кафедра освітнього менеджменту та публічного управління |
Файли цього матеріалу:
Файл | Опис | Розмір | Формат | |
---|---|---|---|---|
УЗО_Мет. вказівки упр практ-2018.pdf | 644.16 kB | Adobe PDF | Переглянути/Відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.