Please use this identifier to cite or link to this item:
http://dspace.pdpu.edu.ua/handle/123456789/10508
Title: | Features professionally-oriented english language training of future teachers of physics |
Other Titles: | Особливості професійно орієнтованої підготовки англійської мови майбутніх учителів фізики |
Authors: | Emel'yanova, Dar'ya Volodymyrivna Ємельянова, Дар’я Володимирівна Dulger, Aliona Stepanovna |
Keywords: | English professionally-oriented education teacher of physics англійська мова професійно-орієнтована освіта викладач фізики |
Issue Date: | 2014 |
Publisher: | Аріельський Університет за підтримки Південноукраїнського національного педагогічного університету імені К. Д. Ушинського |
Citation: | Emel'yanova D. V. Features professionally-oriented english language training of future teachers of physics / D. V. Emel'yanova, A. S. Dulger // Мodern tendencies in the pedagogical science of Ukraine and Israel: the way to integration. – 2014. – Ariel. Issue №5. – рр. 99-104. |
Abstract: | The aim of the study was the development and implementation of the process of learning English in preparation for future teachers of physics professionally-oriented approach, i.e. the use of English as a means of replenishment of professional knowledge in physics, the formation of professional skills of using English in the future of the teaching profession. Метою дослідження була розробка та впровадження процесу вивчення англійської мови для підготовки майбутніх учителів фізики до професійно-орієнтованого підходу, тобто використання англійської мови як засобу поповнення професійних знань з фізики, формування професійних навичок, використання англійської мови в майбутньому за професією вчителя. |
URI: | http://dspace.pdpu.edu.ua/handle/123456789/10508 |
Appears in Collections: | 2014 |
Files in This Item:
File | Description | Size | Format | |
---|---|---|---|---|
Emel'yanova Dar'ya Volodymyrivna 2014 5.pdf | 813.81 kB | Adobe PDF | View/Open |
Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.