Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.pdpu.edu.ua/handle/123456789/10494
Назва: Differentiated approach to evaluation of students‟ research abilities
Автори: Sikura, Anita
Minenok, Antonina Oleksiivna
Doroshenko, Tetiana
Plisko, Valerii
Buzhyna, Iryna Vyacheslavivna
Ключові слова: research activity
technology
creativity
students
evaluation
development
Дата публікації: 2017
Видавництво: Аріельський Університет за підтримки Південноукраїнського національного педагогічного університету імені К. Д. Ушинського
Бібліографічний опис: Sikura A. Differentiated approach to evaluation of students‟ research abilities / A. Sikura, A. Minenok, T. Doroshenko, V. Plisko, Buzhyna I.// Мodern tendencies in the pedagogical science of Ukraine and Israel: the way to integration. - 2017. - Ariel. Issue №8. - C. 230-237.
Короткий огляд (реферат): The paper presents the problem of future specialists‘ inadequate perception of their attitude toward research work, caused by lack of transition from the acquired knowledge and skills to the formation and evaluation of their capacity for conducting research work under the curriculum program. The emphasis is prioritized over problematic aspects both in the training of future specialists and research selection. Based on the study of various behavioral characteristics of students, their acquisition of knowledge and skills a differentiated approach to evaluation of future specialists‘ cognitive abilities was implied, which arranged an opportunity to provide conditions for the development of a technological model for selecting students for a research.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://dspace.pdpu.edu.ua/handle/123456789/10494
Розташовується у зібраннях:2017

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Sikura.pdf3.98 MBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.