Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
http://dspace.pdpu.edu.ua/handle/123456789/10469
Повний запис метаданих
Поле DC | Значення | Мова |
---|---|---|
dc.contributor.author | Білова, Наталія Костянтинівна | - |
dc.contributor.author | Bilova, Nataliia Kostyantynivna | - |
dc.date.accessioned | 2020-12-29T10:54:47Z | - |
dc.date.available | 2020-12-29T10:54:47Z | - |
dc.date.issued | 2014 | - |
dc.identifier.citation | Bilova N. K. Formation of the subjective-professional position of future music teachers in the process of dialogic interaction / N. K. Bilova // Мodern tendencies in the pedagogical science of Ukraine and Israel: the way to integration. – 2014. – Ariel. Issue №5. – C. 39-46. | uk |
dc.identifier.uri | http://dspace.pdpu.edu.ua/handle/123456789/10469 | - |
dc.description.abstract | The article considers the problem of formation of a subjective- professional position of future music teachers. It is noted that the subjective problematics occupies one of the central places in the field of theoretical-applied researches of the person today. It becomes the priority direction in study of psychological and pedagogical mechanisms of personal and professional development and self-development of professionals as far as subjectivity determines active and transformative function of the personality. У статті розглядається проблема формування суб’єктивно-професійної позиції майбутніх учителів музики. Зазначається, що суб’єктивна проблематика сьогодні займає одне з центральних місць у галузі теоретико-прикладних досліджень людини. Це стає пріоритетним напрямком у вивченні психолого-педагогічних механізмів особистісно-професійного розвитку та саморозвитку професіоналів, оскільки суб'єктивність визначає активну та перетворювальну функцію особистості. | uk |
dc.language.iso | en | uk |
dc.publisher | Аріельський Університет за підтримки Південноукраїнського національного педагогічного університету імені К. Д. Ушинського | uk |
dc.subject | subjectivity | uk |
dc.subject | subjective position | uk |
dc.subject | professional position | uk |
dc.subject | goal-setting | uk |
dc.subject | dialogue interaction | uk |
dc.subject | суб’єктивність | uk |
dc.subject | суб’єктивна позиція | uk |
dc.subject | професійна позиція | uk |
dc.subject | постановка цілей | uk |
dc.subject | діалогова взаємодія | uk |
dc.title | Formation of the subjective-professional position of future music teachers in the process of dialogic interaction | uk |
dc.title.alternative | Формування в процесі суб’єктивно-професійної позиції майбутніх учителів музики діалогічної взаємоді | uk |
dc.type | Article | uk |
Розташовується у зібраннях: | 2014 |
Файли цього матеріалу:
Файл | Опис | Розмір | Формат | |
---|---|---|---|---|
Bilova Nataliia Kostyantynivna 2014 5.pdf | 779.37 kB | Adobe PDF | Переглянути/Відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.