Please use this identifier to cite or link to this item:
                
    
    http://dspace.pdpu.edu.ua/handle/123456789/10277| Title: | Організація здоров’язбережувального навчально-виховного процесу в початковій школі з урахуванням психофізіологічних особливостей молодших школярів | 
| Other Titles: | Organization of health-preserving educational process in primary school taking into account psychophysiological especially younger schoolchildren | 
| Authors: | Коваль, Л. В. | 
| Keywords: | здоров’язбережувальна організація навчально-виховний процес початкова школа психофізіологічні особливості учнів комфортні умови health care organization educational process elementary school psychophysiological features of students comfortable conditions  | 
| Issue Date: | 2011 | 
| Publisher: | Державний заклад «Південноукраїнський національний педагогічний університет імені К. Д. Ушинського» | 
| Citation: | Коваль Л. В. Організація здоров’язбережувального навчально-виховного процесу в початковій школі з урахуванням психофізіологічних особливостей молодших школярів / Л. В. Коваль // Наука і освіта : наук.-практ. журнал. – 2011. – № 2. – С. 23-25. | 
| Abstract: | У статті розкривається вплив психофізіологічних особливостей молодших школярів на організацію здоров’язбережувального навчально-виховного процесу в початковій школі. The article reveals the influence of psychophysiological features of junior schoolchildren on the organization health-preserving educational process in primary school. | 
| URI: | http://dspace.pdpu.edu.ua/handle/123456789/10277 | 
| Appears in Collections: | 2011 | 
Files in This Item:
| File | Description | Size | Format | |
|---|---|---|---|---|
| Коваль Л. В. 2011.pdf | 138.17 kB | Adobe PDF | View/Open | 
Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.