Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
http://dspace.pdpu.edu.ua/handle/123456789/10229
Назва: | Teaching english-language economics discourse at ukrainian tertiary schools |
Інші назви: | Викладання англомовної економічної дискурси в українських вищих школах |
Автори: | Bodnar, Svitlana Viktorivnа Боднар, Світлана Вікторівна |
Ключові слова: | economics discourse teaching English economics discourse interactive techniques students majoring in economics and business економічний дискурс викладання англомовного економічного дискурсу інтерактивні техніки студенти спеціальності економіка та бізнес |
Дата публікації: | 2015 |
Видавництво: | Державний заклад «Південноукраїнський національний університет імені К. Д. Ушинського» |
Бібліографічний опис: | Bodnar S.V. Teaching english-language economics discourse at ukrainian tertiary schools / S.V. Bondar // Modern tendencies in the pedagogical science of ukraine and israel: the way to integration Ariel. Issue №6. - С.35-42. |
Короткий огляд (реферат): | The article deals with the problem of teaching oral English language economics discourse to future managers. The notions “discourse”, “economics discourse” “discourse competence” have been under study. The linguistic and sociocultural peculiarities of oral English language economics discourse have been singled out. The system of work on teaching oral English language economics discourse oriented at communicative-discourse skills development in future managers has been offered. The following interactive techniques: role playing, case studies, professional presentations, project work which were introduced into the process of teaching with the purpose of effective students’ economics discourse competence development have been presented in the article. У статті розглядається проблема викладання усної англійської мови економічний дискурс до майбутніх менеджерів. Поняття «дискурс», «економіка дискурс ”“ дискурсна компетентність ”вивчалася. Мовна та соціокультурні особливості усного дискурсу економіки англійської мови виділено. Система роботи з викладання усного англійського мовного економічного дискурсу орієнтована на розвиток комунікативно-дискурсних навичок у майбутніх менеджерів пропонується. Наступні інтерактивні прийоми: рольові ігри, тематичні дослідження, професійні презентації, проектні роботи, які були введені в процес викладання з метою ефективного розвитку компетентності студентів з економічного дискурсу представлені в статті |
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): | http://dspace.pdpu.edu.ua/handle/123456789/10229 |
Розташовується у зібраннях: | 2015 |
Файли цього матеріалу:
Файл | Опис | Розмір | Формат | |
---|---|---|---|---|
Bodnar 2015.pdf | 611.01 kB | Adobe PDF | Переглянути/Відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.