Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
http://dspace.pdpu.edu.ua/handle/123456789/10221
Назва: | Artistic and imaginative perception of choreography as a professional quality of future choreography teacher |
Інші назви: | Художньо-образне сприйняття хореографії як професійної якості майбутнього вчителя хореографії |
Автори: | Batiuk, Zorina Stepanivna Батюк, Зорина Степанівна Batiuk, Nataliya Orestivna Батюк, Наталія Орестівна |
Ключові слова: | musical and choreographic image perception features syncretism музично-хореографічний образ особливості сприйняття синкретизм |
Дата публікації: | 2015 |
Видавництво: | Державний заклад «Південноукраїнський національний університет імені К. Д. Ушинського» |
Бібліографічний опис: | Batiuk Z.S. Artistic and imaginative perception of choreography as a professional quality of future choreography teacher / Z.S. Batiuk, N.O. Batiuk // Modern tendencies in the pedagogical science of ukraine and israel: the way to integration . Ariel. Issue №6.- С. 20-24. |
Короткий огляд (реферат): | The article focuses on the features of artistic and imaginative perception of the choreographer and the role the process of realizing the artistic image for specialist’s professional growth plays. Music and choreography of artistic and imaginative perception is a complex multilevel process determined not only by piece of music and dance plastic, but also the spiritual world of a performer, his experience, level of development, psychological characteristics. Any educational process consists of three equally important components: intellectual, physical and spiritual. The trouble of our educational system is that almost always proportional content of these components is violated. У статті зосереджено увагу на особливостях художньо-образного сприйняття балетмейстер і роль процесу реалізації художнього образу для професійний ріст спеціаліста. Музика та хореографія художнього та образне сприйняття - це складний багаторівневий процес, що визначається не тільки частиною музика та танцювальна пластика, а також духовний світ виконавця, його досвід, рівень розвитку, психологічні характеристики. Будь-який навчальний процес складається з три однаково важливі компоненти: інтелектуальна, фізична та духовна. Біда Росії наша освітня система полягає в тому, що майже завжди пропорційний вміст цих компонентів порушується. |
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): | http://dspace.pdpu.edu.ua/handle/123456789/10221 |
Розташовується у зібраннях: | 2015 |
Файли цього матеріалу:
Файл | Опис | Розмір | Формат | |
---|---|---|---|---|
Batiuk 2015.pdf | 226.16 kB | Adobe PDF | Переглянути/Відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.