Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.pdpu.edu.ua/handle/123456789/10221
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorBatiuk, Zorina Stepanivna-
dc.contributor.authorБатюк, Зорина Степанівна-
dc.contributor.authorBatiuk, Nataliya Orestivna-
dc.contributor.authorБатюк, Наталія Орестівна-
dc.date.accessioned2020-11-24T18:15:10Z-
dc.date.available2020-11-24T18:15:10Z-
dc.date.issued2015-
dc.identifier.citationBatiuk Z.S. Artistic and imaginative perception of choreography as a professional quality of future choreography teacher / Z.S. Batiuk, N.O. Batiuk // Modern tendencies in the pedagogical science of ukraine and israel: the way to integration . Ariel. Issue №6.- С. 20-24.uk
dc.identifier.urihttp://dspace.pdpu.edu.ua/handle/123456789/10221-
dc.description.abstractThe article focuses on the features of artistic and imaginative perception of the choreographer and the role the process of realizing the artistic image for specialist’s professional growth plays. Music and choreography of artistic and imaginative perception is a complex multilevel process determined not only by piece of music and dance plastic, but also the spiritual world of a performer, his experience, level of development, psychological characteristics. Any educational process consists of three equally important components: intellectual, physical and spiritual. The trouble of our educational system is that almost always proportional content of these components is violated. У статті зосереджено увагу на особливостях художньо-образного сприйняття балетмейстер і роль процесу реалізації художнього образу для професійний ріст спеціаліста. Музика та хореографія художнього та образне сприйняття - це складний багаторівневий процес, що визначається не тільки частиною музика та танцювальна пластика, а також духовний світ виконавця, його досвід, рівень розвитку, психологічні характеристики. Будь-який навчальний процес складається з три однаково важливі компоненти: інтелектуальна, фізична та духовна. Біда Росії наша освітня система полягає в тому, що майже завжди пропорційний вміст цих компонентів порушується.uk
dc.language.isootheruk
dc.publisherДержавний заклад «Південноукраїнський національний університет імені К. Д. Ушинського»uk
dc.subjectmusical and choreographic imageuk
dc.subjectperception featuresuk
dc.subjectsyncretismuk
dc.subjectмузично-хореографічний образuk
dc.subjectособливості сприйняттяuk
dc.subjectсинкретизмuk
dc.titleArtistic and imaginative perception of choreography as a professional quality of future choreography teacheruk
dc.title.alternativeХудожньо-образне сприйняття хореографії як професійної якості майбутнього вчителя хореографіїuk
dc.typeArticleuk
Розташовується у зібраннях:2015

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Batiuk 2015.pdf226.16 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.