Please use this identifier to cite or link to this item:
http://dspace.pdpu.edu.ua/handle/123456789/10212
Title: | Особливості переживання особистістю управлінських бар’єрів |
Authors: | Водолазська, Ольга Олегівна Vodolazska, Olha Хворостяна, Т. М. |
Keywords: | управлінський бар’єр психологічний бар’єр переживання особистість самозмінювання/саморозвиток |
Issue Date: | 2019 |
Publisher: | Психологія професійного саморозвитку особистості |
Citation: | Водолазська О.О. Особливості переживання особистістю управлінських бар’єрів. Психологія професійного саморозвитку особистості: Матеріали Х Всеукраїнської науково-практичної конференції «Проблеми сучасної психології особистості» (21 березня 2019 р.,м. Одеса, Україна). Одеса: ВМВ, 2019. С.47-54. |
Abstract: | Теоретико-методологічний аналіз наукових досліджень свідчить про те, що управлінська діяльність, поєднуючи в собі об’єктивні та суб’єктивні чинники, значною мірою залежить від культури, якої дотримуються основні суб’єкти управлінської діяльності. Створення умов для активізації особистості в конкретному професійному полі з урахуванням дотримання інноваційних вимог є основною функцією управлінця, незалежно від його професії. Природно постає питання про те, як конкретно діє управлінець в умовах професійно визначеної групи. Вихідним, з нашої точки зору, у даному випадку є погляд С.Л.Рубінштейна на поведінку людини у процесі спілкування та діяльності як на зовнішній вияв її внутрішнього світу, коли основні причини дій містяться у властивих людям емоціях, відносинах, переконаннях, цінностях, спроектованих на переживання умов конкретної ситуації , подолання управлінських бар’єрів та подальший розвиток особистості. |
URI: | http://dspace.pdpu.edu.ua/handle/123456789/10212 |
Appears in Collections: | Кафедра загальної та диференціальної психології |
Files in This Item:
File | Description | Size | Format | |
---|---|---|---|---|
OSOBL PEREZH.pdf | 548.31 kB | Adobe PDF | View/Open |
Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.