Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
http://dspace.pdpu.edu.ua/handle/123456789/10207
Назва: | Особливості проектування змісту інтегрованих навчальних дисциплін, орієнтованих на підготовку майбутніх вчителів математики |
Інші назви: | Features of content design integrated, discipline-oriented disciplines for the training of future teachers of mathematics |
Автори: | Іванова, Світлана Володимирівна Ivanova, Svitlana Volodymyrivna |
Ключові слова: | інтегрована навчальна дисципліна проектування компетентнісний підхід моніторинг шкільної математичної освіти integrated discipline designing competency approach monitoring of school mathematics education |
Дата публікації: | 2010 |
Видавництво: | Суми СумДПУ ім. А.С. Макаренка |
Бібліографічний опис: | Іванова С. В. Особливості проектування змісту інтегрованих навчальних дисциплін, орієнтованих на підготовку майбутніх вчителів математики / С. В. Іванова // Педагогічні науки: теорія, історія, інноваційні технології : науковий журнал. - Суми : СумДПУ ім. А. С. Макаренка, 2010. - С. 170-178. |
Короткий огляд (реферат): | Представлені особливості проектування змісту інтегрованих навчальних дисциплін на прикладі спецкурсу «Компетентнісний підхід до моніторингу шкільної математичної освіти». Peculiarities of designing the content of integrated academic disciplines on the example of a special course "Competence approach to monitoring school mathematics education" are presented. |
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): | http://dspace.pdpu.edu.ua/handle/123456789/10207 |
Розташовується у зібраннях: | Кафедра математики і методики її навчання |
Файли цього матеріалу:
Файл | Опис | Розмір | Формат | |
---|---|---|---|---|
Ivanova Svitlana Volodymyrivna.pdf | 2.4 MB | Adobe PDF | Переглянути/Відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.