Please use this identifier to cite or link to this item:
http://dspace.pdpu.edu.ua/handle/123456789/10207
Title: | Особливості проектування змісту інтегрованих навчальних дисциплін, орієнтованих на підготовку майбутніх вчителів математики |
Other Titles: | Features of content design integrated, discipline-oriented disciplines for the training of future teachers of mathematics |
Authors: | Іванова, Світлана Володимирівна Ivanova, Svitlana Volodymyrivna |
Keywords: | інтегрована навчальна дисципліна проектування компетентнісний підхід моніторинг шкільної математичної освіти integrated discipline designing competency approach monitoring of school mathematics education |
Issue Date: | 2010 |
Publisher: | Суми СумДПУ ім. А.С. Макаренка |
Citation: | Іванова С. В. Особливості проектування змісту інтегрованих навчальних дисциплін, орієнтованих на підготовку майбутніх вчителів математики / С. В. Іванова // Педагогічні науки: теорія, історія, інноваційні технології : науковий журнал. - Суми : СумДПУ ім. А. С. Макаренка, 2010. - С. 170-178. |
Abstract: | Представлені особливості проектування змісту інтегрованих навчальних дисциплін на прикладі спецкурсу «Компетентнісний підхід до моніторингу шкільної математичної освіти». Peculiarities of designing the content of integrated academic disciplines on the example of a special course "Competence approach to monitoring school mathematics education" are presented. |
URI: | http://dspace.pdpu.edu.ua/handle/123456789/10207 |
Appears in Collections: | Кафедра математики і методики її навчання |
Files in This Item:
File | Description | Size | Format | |
---|---|---|---|---|
Ivanova Svitlana Volodymyrivna.pdf | 2.4 MB | Adobe PDF | View/Open |
Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.